Cea de a X-a ediție a Târgului GAUDEAMUS Litoral va avea loc în perioada 11 – 15 august a. c. și se va desfășura în incinta unui pavilion expozițional mobil amplasat în Piațeta Perla din stațiunea Mamaia. Evenimentul este organizat de Radio România, în parteneriat cu Primăria Municipiului Constanța.

Înscrierea expozanților va avea loc în perioada 4 - 13 iulie, de luni până joi între orele 9.00 și 16.00, vineri, între orele 9.00 și 14.00, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS a următoarelor documente semnate și ștampilate: contract (doar expozanții care nu au participat la GAUDEAMUS Craiova, Cluj-Napoca și Oradea), act adițional, condiții de participare, fișa de înscriere în catalogul participanților și, după caz, fișa pentru propuneri de evenimente.
Taxa de înscriere în Caravană este de 35 euro + TVA și se achită o singură dată, indiferent de numărul evenimentelor la care expozanții vor participa, la încheierea contractului – cadru.

Tarifele de închiriere a standurilor sunt următoarele:

    • 40 euro + TVA /mp, pentru standurile amenajate standard*;

    • 25 euro + TVA /mp, pentru suprafață de expunere neamenajată.

categorii de expozanți / oferta înscriere / plan de amenajare / participanți și evenimente
vizitatori / mass media