Înapoi
Info expozanți
INFO EXPOZANȚI | GAUDEAMUS Oradea 2025
Ediția cu numărul 11 a Târgului de
Carte GAUDEAMUS Radio România din Oradea se va desfășura în perioada 14 –
18 mai în Piața Unirii ● Program de vizitare: miercuri, joi și duminică, între orele 10.00 și 20.00 vineri și sâmbătă, între orele 10.00 și 21.00.
- programul evenimentelor | Gaudeamus Oradea 2025
- amplasarea standurilor | Gaudeamus Oradea 2025
- catalogul participanților | Gaudeamus Oradea 2025
● Înscrierea expozanților
la ediția Oradea va avea loc în perioada 14 – 25 aprilie, exclusiv prin
e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa comercial@gaudeamus.ro a următoarelor documente semnate: contractul cadru (doar dacă NU ați participat la edițiile Craiova și Cluj - Napoca), actul adițional pentru ediția Oradea și anexa Condiții de participare.
*Solicitările de spațiu fizic vor fi soluționate în limita spațiului
disponibil, cu precizarea că, în situația în care suprafața solicitată
va fi mai mare decât cea disponibilă, vor avea prioritate companiile
care au participat la edițiile 2024 - 2025 ale Târgurilor de Carte
Gaudeamus Radio România.
● Tarife și condiții de participare
- Taxa de înscriere în Caravana Gaudeamus Radio România: 30 euro + TVA/participant (se
aplică o singură dată, la înscrierea la primul eveniment, expozanților
care optează pentru standuri cu suprafața minimă de 6 mp)
- Tarife pentru stand fizic - Piața Unirii din Cluj-Napoca:
- Stand fizic amenajat standard: 48 euro/mp + TVA | Servicii incluse: structură de stand și mobilier specifice, în funcție de suprafața pentru care optați, stand virtual standard pe website-ul gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online, fie exclusiv în formulă online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Stand fizic cu cuprafața de expunere neamenajată: 33 euro/mp + TVA | Servicii incluse: suprafață de expunere neamenajată, stand virtual pe website-ul gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online, fie exclusiv în formula online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Tariful pentru efectuarea conexiunii la rețeaua electrică este de 32 euro/branșament + TVA | Vă rugăm să aveți în vedere faptul că opțiunea pentru branșament electric se realizează exclusiv prin completarea rubricii aferente din actul aditional la contract.
| Dotările pentru standurile fizice amenajate standard sunt prevăzute în anexa privind condițiile de participare.
||
Cererile de dotări suplimentare pot fi adresate Secretariatului
Gaudeamus până cel mai târziu la data de 5 mai, pe baza ofertei
firmei care va construi standurile. Plata acestor dotări suplimentare,
cu excepția branșamentelor, va fi făcută direct către constructor, pe
baza documentelor emise de către acesta.
||| Toți participanții cu stand fizic beneficiază, prin pachetul de ofertă, și de stand virtual pe website-ul gaudeamus.ro, fără costuri suplimentare.
- Tarife pentru stand virtual - exclusiv online pe website-ul gaudeamus.ro
- Stand virtual personalizat: 50 euro + TVA | Servicii incluse: banner pe homepage gaudeamus.ro, pagină individuală cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de a organiza evenimente online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Stand virtual standard: 25 euro + TVA | Servicii incluse: pagină individuală pe website-ul gaudeamus.ro, cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de a organiza evenimente online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
| Expozanții care vor
organiza evenimente în cadrul târgului (fizic sau online) vor beneficia
de promovare suplimentară a acestora prin afiș publicat pe pagina
Facebook Radio România Gaudeamus și printr-un banner publicat pe
homepage gaudeamus.ro, în limita a un banner/zi/expozant.
● Precizări privind standurile virtuale / catalogul online / evenimentele
- Comunicarea informațiilor necesare pentru realizarea standurilor
virtuale și pentru programarea evenimentelor se va face prin intermediul
formularelor online aferente.
- Link-urile pentru accesarea
formularelor online vă vor fi transmise după înscrierea la eveniment,
împreună cu un cod unic pe care vă rugăm să il completați în rubrica
aferentă din fiecare formular online. Atenție! Accesarea și completarea
formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont gmail.com activ.
Această adresă se va folosi doar pentru validarea formularelor și nu va
fi publicată!
- Termenul limită pentru completarea formularelor
online este 4 mai. Plecând de la experiența campaniilor precedente,
vă recomandăm să inițiați acest demers după ce ați pregătit materialele
pe care doriți să le încărcați în formularele online, respectând însă
termenul limită - texte de prezentare, logo și bannere realizate/
prelucrate conform specificațiilor, informațiile referitoare la
evenimente – dată, oră, denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi
transmis online – clickable link. Revenirile și eventualele corecturi
ulterioare pot întârzia semnificativ calendarul general de organizare a
evenimentului.
- Formularele online sunt parte a documentației de
înscriere; în situația în care nu ne vor parveni, nu veți putea
beneficia de standul virtual/prezența în catalogul participanților și de
programarea și promovarea evenimentelor dumneavoastră.
●
Formularul pentru catalogul participanților/stand virtual permite
inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente, pentru fiecare
tip de pagină;
● Numele persoanelor care vor fi menționate în
formular drept persoane de contact, vor figura în pagina dumneavoastră
de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații și
colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
● Logo*-ul trebuie să fie format pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
● Bannerul pentru standurile virtuale standard
(opțiune valabilă pentru toți participanții cu stand fizic și pentru
cei care optează exclusiv pentru stand online în această variantă) va fi
inserat în format .png cu transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
● Bannerul* de promovare pentru homepage, pentru standurile personalizate, va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
●
Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii
acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul
gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea
acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
*respectarea
parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care materialele
încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma
responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la
termenele anunțate.
Informații cu privire la accesul auto, program și amenajarea standurilor:
● În cazul în care ați optat pentru suprafață neamenajată, construcția, amenajarea și demontarea standurilor vor fi realizate în regie proprie.
● Accesul auto în Piața Unirii pentru descărcarea mobilierului și a exponatelor este posibil în zilele de 12 și 13 mai. Pentru emiterea permiselor de acces auto, vă rugăm ca, în măsura în care e posibil, odată cu înscrierea la târg, să ne comunicați numerele de înmatriculare ale autovehiculelor care vor efectua deplasarea la Oradea. Termenul limită pentru comunicarea acestei informații este 4 mai.
● Accesul auto în piață pentru ridicarea mobilierului și a exponatelor, la finalul evenimentului, este permis în seara de 18 mai, începând cu ora 20.00.
● Supravegherea
standurilor și a exponatelor revine în exclusivitate expozanților, în
timpul programului de vizitare plus 30 de minute înainte de deschidere
și 30 de minute după închidere. În zilele alocate amenajării și
dezafectării standurilor, răspunderea pentru supravegherea standurilor
este a expozanților.
În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Secretariatului GAUDEAMUS.
CALENDAR GAUDEAMUS 2025
● Craiova: 19 - 23 martie, Teatrul Național Craiova
● Cluj - Napoca: 9 - 13 aprilie, Piața Unirii
● Oradea: 14 - 18 mai, Piața Unirii
● Buzău: 22 – 25 mai, Piața Daciei
● Brașov: 3 – 6 / 10 - 13 iulie, Piața Sfatului
● Sibiu: 14 - 17 august, Piața Mare
● Iași: 17 - 21 septembrie, Bulevardul Ștefan cel Mare