Înapoi
Info expozanți
INFO EXPOZANȚI | GAUDEAMUS 0RADEA 2024
Târgul de Carte GAUDEAMUS - ediția Oradea 2024 se va desfășura în perioada 15 - 19 mai în Piața Unirii ● Evenimentul este organizat de Radio România, în parteneriat cu Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune ● Program de vizitare | zilnic, între orele 10:00 și 21:00. Accesul publicului vizitator va fi gratuit.
● Înscrierea expozanților la Gaudeamus Oradea va avea loc în perioada 17 – 26 aprilie, exclusiv prin e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa comercial@gaudeamus.ro, a următoarelor documente semnate:
- contract cadru Caravana Gaudeamus 2024 (dacă nu ați participat la edițiile Craiova și Cluj-Napoca)
- act adițional Gaudeamus Oradea 2024
- anexa Condiții de participare Gaudeamus Oradea 2024
Solicitările de spațiu fizic vor fi soluționate în limita spațiului disponibil, cu precizarea că, în situația în care suprafața solicitată va fi mai mare decât cea disponibilă, vor avea prioritate companiile care au participat la edițiile 2023 ale Târgurilor de Carte Gaudeamus.
● Informații în curs de actualizare:
- catalogul participanților | Gaudeamus Oradea 2024
- programul evenimentelor | Gaudeamus Oradea 2024
- amplasarea standurilor | Gaudeamus Oradea 2024
● TARIFE
- Taxa de înscriere în Caravana Gaudeamus: 30 euro + TVA/participant
(Se
aplică o singură dată, la înscrierea la primul eveniment, expozanților
care optează pentru standuri cu suprafața minima de 6 mp)
| STAND FIZIC
- Stand amenajat standard: 47 euro/mp + TVA
Servicii
incluse: structură de stand și mobilier specifice, în funcție de
suprafața pentru care optați, stand virtual standard pe website-ul
gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență
fizică transmise și online, fie exclusiv în formulă online, promovarea
prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Suprafață de expunere neamenajată: 32 euro/mp + TVA
Servicii
incluse: suprafață de expunere neamenajată, stand virtual standard pe
gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență
fizică transmise și online, fie exclusiv în formula online, promovarea
prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
Tariful pentru branșamentul electric este de 32 euro/buc + TVA
Standurile standard au branșamentul electric inclus. Vă
rugăm să aveți în vedere faptul că opțiunea pentru branșament electric
se realizează exclusiv prin completarea rubricii aferente din actul
aditional la contract.
*
Dotările pentru standurile amenajate standard sunt prevăzute în anexa
privind condițiile de participare; cererile de dotări suplimentare pot
fi adresate Secretariatului Gaudeamus până cel mai târziu la data de 26
aprilie, pe baza ofertei firmei care va construi standurile. Plata
acestor dotări suplimentare va fi făcută direct către constructor, pe
baza documentelor emise de către acesta. Toți participanții cu stand
fizic beneficiază, prin pachetul de ofertă, și de stand virtual pe
website-ul gaudeamus.ro, fără costuri suplimentare.
| EXCLUSIV ONLINE
- Stand virtual personalizat pe gaudeamus.ro : 50 euro + TVA
Servicii
incluse: banner pe homepage gaudeamus.ro, pagină individuală cu
următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional,
posibilitatea de a organiza evenimente exclusiv online, promovarea prin
intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Stand virtual standard: 25 euro + TVA
Servicii
incluse: pagină individuală pe website-ul gaudeamus.ro, cu următoarele
elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de
a organiza evenimente exclusiv online, promovarea prin intermediul
paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
** Expozanții care vor organiza evenimente în cadrul târgului (fizic sau online)
vor beneficia de promovare suplimentară a acestora prin afiș publicat
pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus și printr-un banner publicat
pe homepage gaudeamus.ro, în limita a un banner/zi/expozant.
● Precizări privind standurile virtuale / catalogul online / evenimentele
- Comunicarea informațiilor necesare pentru realizarea standurilor
virtuale și pentru programarea evenimentelor se va face prin intermediul
formularelor online aferente.
- Link-urile pentru accesarea
formularelor online vă vor fi transmise după înscrierea la eveniment,
împreună cu un cod unic pe care vă rugăm să il completați în rubrica
aferentă din fiecare formular online.
- Atenție! Accesarea și
completarea formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont
gmail.com activ. Această adresă se va folosi doar pentru validarea
formularelor și nu va fi publicată!
- Termenul limită pentru completarea formularelor online este 9 mai.
Plecând
de la experiența campaniilor precedente, vă recomandăm să inițiați
acest demers după ce ați pregătit materialele pe care doriți să le
încărcați în formularele online, respectând însă termenul limită - texte
de prezentare, logo și bannere realizate/ prelucrate conform
specificațiilor, informațiile referitoare la evenimente – dată, oră,
denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi transmis online –
clickable link. Revenirile și eventualele corecturi ulterioare pot
întârzia semnificativ calendarul general de organizare a evenimentului.
Completarea formularelor online. Informații de natură tehnică
Formularele
online sunt parte a documentației de înscriere; în situația în care nu
ne vor parveni, nu veți putea beneficia de standul virtual/prezența în
catalogul participanților și de programarea și promovarea evenimentelor
dumneavoastră.
● Formularul pentru catalogul participanților/stand
virtual permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente,
pentru fiecare tip de pagină;
● Numele persoanelor care vor fi
menționate în formular drept persoane de contact, vor figura în pagina
dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații
și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
● Logo-ul trebuie să fie format .pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
● Bannerul
pentru standurile virtuale standard (opțiune valabilă pentru toți
participanții cu stand fizic și pentru cei care optează exclusiv pentru
stand online în această variantă) va fi inserat în format .png cu
transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
● Bannerul de promovare pentru homepage, pentru standurile personalizate, va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
●
Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii
acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul
gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea
acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
- Respectarea
parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care materialele
încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma
responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la
termenele anunțate.
Propuneri de evenimente
- Evenimentele editoriale cu participare fizică vor putea fi derulate doar în spațiile special amenajate;
- Organizatorul își rezervă dreptul de a interveni până la anularea evenimentelor care perturbă derularea târgului;
- Timpul maxim alocat unui eveniment este de 45 min.;
- Organizatorul va încerca să respecte coordonatele propuse de expozanți, în limita spațiului disponibil. În caz contrar, eventualele modificări și propuneri de reprogramare vor fi anunțate expozanților în termen de maximum 2 zile de la primirea la Secretariatul Târgului a formularului pentru evenimente.
- Expozanții cu stand fizic pot propune și evenimente derulate exclusiv online. Evenimentele organizate exclusiv online vor fi transmise pe website-ul gaudeamus.ro și/sau pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus, ca înregistrare.
- Toate informațiile necesare pentru realizarea programului de evenimente (programarea solicitată, titluri, prezentarea evenimentelor, invitați), vor fi comunicate prin intermediul formularului Google Forms dedicat, după confirmarea programării cu organizatorul.
Precizări privind accesul auto
● Pentru facilitarea demersurilor de acces auto, vă rugăm ca, în măsura în care e posibil, odată cu înscrierea la târg, să ne comunicați numerele de înmatriculare ale autovehiculelor care vor efectua deplasarea la Cluj-Napoca.
● Depozitarea mărfurilor și a ambalajelor în afara standului, sunt strict interzise.
● Accesul auto în piață pentru ridicarea mobilierului și a exponatelor este permis în seara de 28 aprilie, începând cu ora 21.00.
● Supravegherea standurilor și a exponatelor revine în exclusivitate expozanților, în timpul programului de vizitare plus 30 de minute înainte de deschidere și 30 de minute după închidere. În zilele alocate amenajării și dezafectării standurilor, răspunderea pentru supravegherea standurilor este a expozanților.
INFO EXPOZANȚI | GAUDEAMUS CLUJ-NAPOCA 2024
Cel mai mare târg de carte din Transilvania revine în Piața Unirii din Cluj-Napoca în pragul sărbătorilor pascale, conform unei tradiții de aproape două decenii, pentru ediția cu numărul 23. Târgul de Carte GAUDEAMUS Cluj-Napoca se va desfășura în perioada 24 - 28 aprilie în Piața Unirii ● Evenimentul este organizat de Radio România, prin echipa Gaudeamus și Radio România Cluj, cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local Cluj-Napoca ● Târgul va fi deschis zilnic între orele 10.00 și 20.00, iar accesul publicului este liber.
- catalogul participanților | Gaudeamus Cluj-Napoca 2024
- programul evenimentelor | Gaudeamus Cluj-Napoca 2024
- amplasarea standurilor | Gaudeamus Cluj-Napoca 2024
Propuneri de evenimente
- Evenimentele editoriale cu participare fizică vor putea fi derulate doar în spațiile special amenajate;
- Organizatorul își rezervă dreptul de a interveni până la anularea evenimentelor care perturbă derularea târgului;
- Timpul maxim alocat unui eveniment este de 45 min.;
- Organizatorul va încerca să respecte coordonatele propuse de expozanți, în limita spațiului disponibil. În caz contrar, eventualele modificări și propuneri de reprogramare vor fi anunțate expozanților în termen de maximum 2 zile de la primirea la Secretariatul Târgului a formularului pentru evenimente.
- Expozanții cu stand fizic pot propune și evenimente derulate exclusiv online. Evenimentele organizate exclusiv online vor fi transmise pe website-ul gaudeamus.ro și/sau pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus, ca înregistrare.
- Toate informațiile necesare pentru realizarea programului de evenimente (programarea solicitată, titluri, prezentarea evenimentelor, invitați), vor fi comunicate prin intermediul formularului Google Forms dedicat, după confirmarea programării cu organizatorul.
Precizări privind accesul auto
● Accesul auto în Piața Unirii pentru descărcarea mobilierului și a exponatelor este posibil doar între orele 21.00 și 7.00 a.m., în zilele de 22 și 23 aprilie.
● Pentru facilitarea demersurilor de acces auto, vă rugăm ca, în măsura în care e posibil, odată cu înscrierea la târg, să ne comunicați numerele de înmatriculare ale autovehiculelor care vor efectua deplasarea la Cluj-Napoca.
● Depozitarea mărfurilor și a ambalajelor în afara standului, sunt strict interzise.
● Accesul auto în piață pentru ridicarea mobilierului și a exponatelor este permis în seara de 28 aprilie, începând cu ora 21.00.
● Supravegherea
standurilor și a exponatelor revine în exclusivitate expozanților, în
timpul programului de vizitare plus 30 de minute înainte de deschidere
și 30 de minute după închidere. În zilele alocate amenajării și
dezafectării standurilor, răspunderea pentru supravegherea standurilor
este a expozanților.
În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Secretariatului GAUDEAMUS.
CALENDARUL TÂRGURILOR GAUDEAMUS 2024
- Craiova, 13 – 17 martie, Teatrul Național „Marin Sorescu”
- Cluj–Napoca, 24 – 28 aprilie, Piața Unirii
- Oradea, 15 – 19 mai, Piața Unirii
- Brașov, 3 – 7 iulie, Piața Sfatului
- Sibiu. 14 – 18 august, Piața Mare
- Iași, 18 – 22 septembrie, Bulevardul Ștefan cel Mare
- Buzău, reprogramare
- București, 16 - 20 octombrie, B2 Romexpo