Înapoi

Info expozanți

gaudeamus_cluj_2024

INFO EXPOZANȚI | GAUDEAMUS 0RADEA 2024

Târgul de Carte GAUDEAMUS - ediția Oradea 2024 se va desfășura în perioada 15 - 19 mai în Piața Unirii ● Evenimentul este organizat de Radio România, în parteneriat cu Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune Program de vizitare | zilnic, între orele 10:00 și 21:00. Accesul publicului vizitator va fi gratuit.

Înscrierea expozanților la Gaudeamus Oradea va avea loc în perioada 17 – 26 aprilie, exclusiv prin e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa comercial@gaudeamus.ro, a următoarelor documente semnate:

Solicitările de spațiu fizic vor fi soluționate în limita spațiului disponibil, cu precizarea că, în situația în care suprafața solicitată va fi mai mare decât cea disponibilă, vor avea prioritate companiile care au participat la edițiile 2023 ale Târgurilor de Carte Gaudeamus.

Informații în curs de actualizare:

TARIFE

- Taxa de înscriere în Caravana Gaudeamus: 30 euro + TVA/participant
(Se aplică o singură dată, la înscrierea la primul eveniment, expozanților care optează pentru standuri cu suprafața minima de 6 mp)

| STAND FIZIC

- Stand amenajat standard: 47 euro/mp + TVA
Servicii incluse: structură de stand și mobilier specifice, în funcție de suprafața pentru care optați, stand virtual standard pe website-ul gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online, fie exclusiv în formulă online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.

- Suprafață de expunere neamenajată: 32 euro/mp + TVA
Servicii incluse: suprafață de expunere neamenajată, stand virtual standard pe gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online, fie exclusiv în formula online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.

   Tariful pentru branșamentul electric este de 32 euro/buc + TVA
   Standurile standard au branșamentul electric inclus. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că opțiunea pentru branșament electric se realizează exclusiv prin completarea rubricii aferente din actul aditional la contract.

* Dotările pentru standurile amenajate standard sunt prevăzute în anexa privind condițiile de participare; cererile de dotări suplimentare pot fi adresate Secretariatului Gaudeamus până cel mai târziu la data de 26 aprilie, pe baza ofertei firmei care va construi standurile. Plata acestor dotări suplimentare va fi făcută direct către constructor, pe baza documentelor emise de către acesta. Toți participanții cu stand fizic beneficiază, prin pachetul de ofertă, și de stand virtual pe website-ul gaudeamus.ro, fără costuri suplimentare.

| EXCLUSIV ONLINE

- Stand virtual personalizat pe gaudeamus.ro : 50 euro + TVA
Servicii incluse: banner pe homepage gaudeamus.ro, pagină individuală cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de a organiza evenimente exclusiv online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.

- Stand virtual standard: 25 euro + TVA
Servicii incluse: pagină individuală pe website-ul gaudeamus.ro, cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de a organiza evenimente exclusiv online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.

** Expozanții care vor organiza evenimente în cadrul târgului (fizic sau online) vor beneficia de promovare suplimentară a acestora prin afiș publicat pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus și printr-un banner publicat pe homepage gaudeamus.ro, în limita a un banner/zi/expozant.

Precizări privind standurile virtuale / catalogul online / evenimentele

- Comunicarea informațiilor necesare pentru realizarea standurilor virtuale și pentru programarea evenimentelor se va face prin intermediul formularelor online aferente.
- Link-urile pentru accesarea formularelor online vă vor fi transmise după înscrierea la eveniment, împreună cu un cod unic pe care vă rugăm să il completați în rubrica aferentă din fiecare formular online.
- Atenție! Accesarea și completarea formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont gmail.com activ. Această adresă se va folosi doar pentru validarea formularelor și nu va fi publicată!
- Termenul limită pentru completarea formularelor online este 9 mai.
Plecând de la experiența campaniilor precedente, vă recomandăm să inițiați acest demers după ce ați pregătit materialele pe care doriți să le încărcați în formularele online, respectând însă termenul limită - texte de prezentare, logo și bannere realizate/ prelucrate conform specificațiilor, informațiile referitoare la evenimente – dată, oră, denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi transmis online – clickable link. Revenirile și eventualele corecturi ulterioare pot întârzia semnificativ calendarul general de organizare a evenimentului.

Completarea formularelor online. Informații de natură tehnică
Formularele online sunt parte a documentației de înscriere; în situația în care nu ne vor parveni, nu veți putea beneficia de standul virtual/prezența în catalogul participanților și de programarea și promovarea evenimentelor dumneavoastră.
● Formularul pentru catalogul participanților/stand virtual permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente, pentru fiecare tip de pagină;
● Numele persoanelor care vor fi menționate în formular drept persoane de contact, vor figura în pagina dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
Logo-ul trebuie să fie format .pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
Bannerul pentru standurile virtuale standard (opțiune valabilă pentru toți participanții cu stand fizic și pentru cei care optează exclusiv pentru stand online în această variantă) va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
Bannerul de promovare pentru homepage, pentru standurile personalizate, va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
● Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
- Respectarea parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care materialele încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la termenele anunțate.

Propuneri de evenimente

- Expozanții sunt invitați să propună evenimente ca: lansări de carte, interviuri, dezbateri, prezentări de produse și servicii, demonstrații de ofertă, concursuri și alte manifestări, în conformitate cu profilul târgului și cu legislația în vigoare;
- Evenimentele editoriale cu participare fizică vor putea fi derulate doar în spațiile special amenajate;
- Organizatorul își rezervă dreptul de a interveni până la anularea evenimentelor care perturbă derularea târgului;
- Timpul maxim alocat unui eveniment este de 45 min.;
- Organizatorul va încerca să respecte coordonatele propuse de expozanți, în limita spațiului disponibil. În caz contrar, eventualele modificări și propuneri de reprogramare vor fi anunțate expozanților în termen de maximum 2 zile de la primirea la Secretariatul Târgului a formularului pentru evenimente.
- Expozanții cu stand fizic pot propune și evenimente derulate exclusiv online. Evenimentele organizate exclusiv online vor fi transmise pe website-ul gaudeamus.ro și/sau pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus, ca înregistrare.
- Toate informațiile necesare pentru realizarea programului de evenimente (programarea solicitată, titluri, prezentarea evenimentelor, invitați), vor fi comunicate prin intermediul formularului Google Forms dedicat, după confirmarea programării cu organizatorul.

Precizări privind accesul auto

Accesul auto în Piața Unirii pentru descărcarea mobilierului și a exponatelor este posibil doar între orele 21.00 și 7.00 a.m., în zilele de 22 și 23 aprilie.
Pentru facilitarea demersurilor de acces auto, vă rugăm ca, în măsura în care e posibil, odată cu înscrierea la târg, să ne comunicați numerele de înmatriculare ale autovehiculelor care vor efectua deplasarea la Cluj-Napoca.
Depozitarea mărfurilor și a ambalajelor în afara standului, sunt strict interzise.
Accesul auto în piață pentru ridicarea mobilierului și a exponatelor este permis în seara de 28 aprilie, începând cu ora 21.00.
Supravegherea standurilor și a exponatelor revine în exclusivitate expozanților, în timpul programului de vizitare plus 30 de minute înainte de deschidere și 30 de minute după închidere. În zilele alocate amenajării și dezafectării standurilor, răspunderea pentru supravegherea standurilor este a expozanților.


INFO EXPOZANȚI | GAUDEAMUS CLUJ-NAPOCA 2024

Cel mai mare târg de carte din Transilvania revine în Piața Unirii din Cluj-Napoca în pragul sărbătorilor pascale, conform unei tradiții de aproape două decenii, pentru ediția cu numărul 23. Târgul de Carte GAUDEAMUS Cluj-Napoca se va desfășura în perioada 24 - 28 aprilie în Piața Unirii ● Evenimentul este organizat de Radio România, prin echipa Gaudeamus și Radio România Cluj, cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local Cluj-Napoca Târgul va fi deschis zilnic între orele 10.00 și 20.00, iar accesul publicului este liber.

Propuneri de evenimente

- Expozanții sunt invitați să propună evenimente ca: lansări de carte, interviuri, dezbateri, prezentări de produse și servicii, demonstrații de ofertă, concursuri și alte manifestări, în conformitate cu profilul târgului și cu legislația în vigoare;
- Evenimentele editoriale cu participare fizică vor putea fi derulate doar în spațiile special amenajate;
- Organizatorul își rezervă dreptul de a interveni până la anularea evenimentelor care perturbă derularea târgului;
- Timpul maxim alocat unui eveniment este de 45 min.;
- Organizatorul va încerca să respecte coordonatele propuse de expozanți, în limita spațiului disponibil. În caz contrar, eventualele modificări și propuneri de reprogramare vor fi anunțate expozanților în termen de maximum 2 zile de la primirea la Secretariatul Târgului a formularului pentru evenimente.
- Expozanții cu stand fizic pot propune și evenimente derulate exclusiv online. Evenimentele organizate exclusiv online vor fi transmise pe website-ul gaudeamus.ro și/sau pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus, ca înregistrare.
- Toate informațiile necesare pentru realizarea programului de evenimente (programarea solicitată, titluri, prezentarea evenimentelor, invitați), vor fi comunicate prin intermediul formularului Google Forms dedicat, după confirmarea programării cu organizatorul.

Precizări privind accesul auto

Accesul auto în Piața Unirii pentru descărcarea mobilierului și a exponatelor este posibil doar între orele 21.00 și 7.00 a.m., în zilele de 22 și 23 aprilie.
Pentru facilitarea demersurilor de acces auto, vă rugăm ca, în măsura în care e posibil, odată cu înscrierea la târg, să ne comunicați numerele de înmatriculare ale autovehiculelor care vor efectua deplasarea la Cluj-Napoca.
Depozitarea mărfurilor și a ambalajelor în afara standului, sunt strict interzise.
Accesul auto în piață pentru ridicarea mobilierului și a exponatelor este permis în seara de 28 aprilie, începând cu ora 21.00.
Supravegherea standurilor și a exponatelor revine în exclusivitate expozanților, în timpul programului de vizitare plus 30 de minute înainte de deschidere și 30 de minute după închidere. În zilele alocate amenajării și dezafectării standurilor, răspunderea pentru supravegherea standurilor este a expozanților.

În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Secretariatului GAUDEAMUS.

CALENDARUL TÂRGURILOR GAUDEAMUS 2024