Înapoi

Expozanți

Ediția cu numărul 28 a Târgului de carte GAUDEAMUS, găzduită exclusiv online între 17 și 21 noiembrie,  a ajuns duminică seara la final. Organizat de Radio România, cel mai longeviv și mai îndrăgit eveniment din țară, cu acest profil, a fost alături de pasionații de carte într-o formulă accesibilă vizitatorilor din întreaga lume.

82 de companii, printre care s-au numărat câteva dintre cele mai prestigioase edituri din România și distribuitori de carte românească și străină, au fost online pe gaudeamus.ro, în secțiunea CATALOG, cu pagini de prezentare individuale dedicate acestei ediții.

Înregistrârile celor aproximativ 100 de evenimente propuse de către participanții la această ediție, sunt disponibile în secțiunea dedicată PROGRAMULUI DE EVENIMENTE de pe gaudeamus.ro, pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus și pe paginile din rețelele de socializare ale participanților.

INFORMAȚII UTILE EXPOZANȚILOR:

Oferta de participare:

Tarifele de participare sunt următoarele:

Stand  personalizat | 75 euro + TVA /companie
Profil editorial, date de contact, text de prezentare, link către magazinul online, logo, spațiu promo pe pagina de participant și pe homepage www.gaudeamus.ro.   

Stand standard | 50 euro + TVA /companie
Profil editorial, date de contact, text de prezentare, link către magazinul online, logo, spațiu promo pe pagina de participant.   

Pagină basic | 25 euro +TVA /companie
Profil editorial, date de contact, text de prezentare, link către magazinul online, logo.  

Comercializarea de produse și servicii se va efectua prin intermediul website-ului pe care îl veți indica în formularele online de înscriere în catalog, drept spațiu de vânzare online pentru această ediție a Târgului. Standul virtual al fiecărui participant va putea fi accesat din pagina de catalog care îi este dedicată.

Stand virtual. Catalogul participanților. Înscrierea în catalogul participanților și în programul de evenimente și comunicarea informațiilor necesare pentru crearea paginii de expozant, care va constitui și punctul de plecare către standul/magazinul virtual, se realizează prin completarea formularelor online dedicate, prin intermediul platformei Google Forms.
Link-urile pentru accesarea formularelor online vă vor fi transmise după înscrierea la eveniment sau confirmarea în scris a participării (în situația în care, din motive obiective, nu puteți încă expedia formularele completate și semnate), împreună cu un cod unic pe care vă rugăm să il completați în rubrica aferentă din fiecare formular online.
Atenție! Accesarea și completarea formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont gmail.com activ.

Programul evenimentelor. În intervalul 17 – 21 noiembrie, zilnic între orele 10.00 și 21.00, site-ul www.gaudeamus.ro și pagina de Facebook Radio România Gaudeamus vor găzdui evenimente de tipul: interviuri cu scriitorii ale căror lucrări se vor regăsi în oferta târgului, prezentări de noi apariții, dezbateri având ca temă apariții editoriale recente, mesaje ale autorilor, ateliere de creație, lecturi etc.
● Înscrierea evenimentelor în programul târgului se va realiza prin completarea și expedierea formularului online aferent, până cel mai târziu la data de 12 noiembrie.
Toate evenimentele pe care ni le veți propune vor fi incluse în programul general al târgului, cu indicarea prin link activ a canalului pe care vor fi transmise online, de către organizator sau dumneavoastră.
● Evenimentele live propuse vor fi transmise pe website-ul www.gaudeamus.ro, preponderent în funcție de ordinea în care vor fi expediate către Secretariatul Târgului, cu mențiunea că, în situațiile în care același interval va fi solicitat de mai mulți participanți, pentru transmisiune în direct, vor avea prioritate evenimentele difuzate în premieră în cadrul acestei ediții a Târgului Gaudeamus Radio România. Toate evenimentele se vor regăsi ulterior, spre vizionare, pe website-ul www.gaudeamus.ro.
● Pentru a putea fi transmise în direct, evenimentele trebuie să aibă ca suport aplicația ZOOM. În cazul în care doriți organizarea unui eveniment cu durata mai mare de 40 de minute și nu dispuneti de o licență pentru această aplicație, vă rugăm să ne comunicați. Toate detaliile de ordin tehnic, pentru preluarea transmisiunilor vor fi stabilite punctual, după finalizarea programului de evenimente.
● Durata maximă a evenimentelor va fi de 30 minute, pentru interviuri și mesaje și de o oră, pentru dezbateri și lansări de carte cu mai mulți participanți, pentru evenimentele transmise live; intervalul alocat pentru fiecare eveniment live va include încă 10 minute necesare pregătirii și încheierii transmisiunii.

Promovarea ofertei dumneavoastră pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus
● Publicarea materialelor de promovare pe pagina Radio România Gaudeamus - 2 materiale/expozant pentru oferta de tip general, publicate înainte și în timpul târgului și materiale promo aferente evenimentelor pe care le veți organiza - se poate face cu respectarea opțiunii dumneavoastră (dată, interval orar), cu rugămintea de a ni le expedia cu cel puțin două zile înainte de data la care doriți să fie publicate.
● Expozanții care doresc să acorde beneficii suplimentare potențialilor cumpărători (ex. discounturi, pachete promo, transport gratuit / cu tarif redus etc.), prin intermediul unui cod publicat în pagina de catalog Gaudeamus, vor beneficia de o postare dedicată pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus.

Completarea formularelor online. Informații de natură tehnică
● Formularele online sunt parte a documentației obligatorii de înscriere.
● Plecând de la experiența campaniilor precedente, vă recomandăm să inițiați acest demers după ce ați pregătit materialele pe care doriți să le încărcați în formularele online, respectând însă termenele limită (texte de prezentare, logo și bannere realizate/ prelucrate conform specificațiilor, informațiile referitoare la evenimente – dată, oră, denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi transmis online – clickable link).
● Formularul pentru catalogul participanților permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente, pentru fiecare tip de pagină.
● Numele persoanelor care vor fi menționate în formular drept persoane de contact vor figura în pagina dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
Logo*-ul trebuie să fie format .pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
Bannerul* pentru paginile standard (catalog) va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
Bannerul* pentru homepage va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
● În cazul în care optați pentru afișarea a mai mult de 1 banner (maximum 5 posibil, câte unul pentru fiecare zi), vă rugăm să încărcați bannerul corespunzător fiecărei zile.
● Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul gaudeamus.ro, este la latitudinea dumneavoastră, iar implementarea acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
*Respectarea parametrilor tehnici este obligatorie! în cazul în care materialele încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la termenele anunțate.

Pentru informații suplimentare privind înscrierea, completarea formularelor online, derularea evenimentelor și modalitățile de promovare în cadrul evenimentului, vă rugăm să vă adresați Echipei Gaudeamus.
Persoane de contact:
- contracte de participare: Cătălin Chifor (catalin.chifor@radioromania.ro) – 0722 610 762
- contracte de participare, plăți și facturi: Andreea Gârjoabă (oana@gaudeamus.ro) – 0722 227 053
- programul de evenimente: Mara Alecu (mara@gaudeamus.ro) – 0743 123 700
- catalogul participanților: Roxana Bratu (roxana.bratu@radioromania.ro) – 0726 779 652
- promovare Facebook: Connie Chifor (cornelia.chifor@radioromania.ro) – 0745 109 649

Însușirea fără acord prealabil și/sau reproducerea cu caracter comercial de materiale și informații publicate pe www.gaudeamus.ro, precum și invocarea numelui Gaudeamus Radio România și a proiectelor conexe acestuia în scopuri comerciale, altele decât cele legale, oferă Gaudeamus Radio România dreptul unilateral și neechivoc de a face uz de toate prerogativele sale adresându-se instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte și recuperarea pierderilor materiale și de imagine. Reproducerea și/sau traducerea precum și utilizarea conținutului, informațiilor sau materialelor de orice tip referitoare la Gaudeamus Radio România, inclusiv cele publicate pe acest website (documente, fotografii, baze de date, logo-uri, sigle și alte formate multimedia audio video foto) este permisă de către proprietarul Gaudeamus Radio România doar cu scopul informării personale și publice, dar numai cu indicarea sursei www.gaudeamus.ro. Dacă oricare dintre materialele încarcate pe gaudeamus.ro constituie o încalcare a drepturilor de autor și/sau a drepturilor conexe drepturilor de autor, orice persoană vătămată este rugată să trimită către Gaudeamus Radio România un mesaj în acest sens, la adresa: office@gaudeamus.ro Pentru mai multe detalii consultați Termeni și Condiții.