Înapoi

Expozanți

Gaudeamus Sibiu 2021

Radio România organizează în perioada 9 - 12 septembrie ediția 2021 a Târgului de Carte GAUDEAMUS Sibiu, eveniment care va avea loc în Piața Mare și se va desfășura astfel:
(a) conform normelor legale aplicabile activităților de comerț cu amănuntul, în spațiile cu această destinație (standuri), cu respectarea normelor individuale de protecție;
(b) în conformitate cu Ordinul comun al Ministerului Culturii și Ministerului Sănătății nr. 3107/851/2021, pentru spațiul destinat în exclusivitate evenimentelor editoriale.  

Programul evenimentului va fi zilnic între orele 10.00 și 21.00.

Înscrierea expozanților la GAUDEAMUS Radio România, ediția Sibiu 2021, are loc în perioada 1 - 3 septembrie, exclusiv prin e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa office@gaudeamus.ro a următoarelor documente semnate și ștampilate: contractul cadru (doar expozanții care NU au participat la edițiile Oradea și/sau Brașov), actul adițional pentru ediția Sibiu 2021 și anexa Condiții de participare. Solicitările de spațiu fizic vor fi soluționate în limita spațiului disponibil.

Oferta de participare:

Tarife și condiții de participare
Pachete de ofertă*:
1.1.   Taxa de înscriere în Caravana GAUDEAMUS este de 35 euro + TVA, indiferent de numărul manifestărilor la care participă expozantul; nu se aplică participanților cu stand exclusiv virtual.
1.2.    Tariful pentru standul amenajat standard este de 40 euro/mp + TVA
Servicii incluse: structură de stand și mobilier specifice, în funcție de suprafața pentru care optați, stand virtual standard (vezi configurația la punctul 1.4) pe website-ul www.gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online fie exclusiv în formulă online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
1.3.    Suprafață de expunere neamenajată: 25 euro/mp + TVA
Servicii incluse: suprafață de expunere neamenajată, stand virtual standard (vezi configurația la punctul 1.4) pe website-ul www.gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online sau exclusiv în formula online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
Dotările pentru standurile amenajate standard sunt prevăzute la punctul 7 din anexa privind condițiile de participare; cererile de dotări suplimentare pot fi adresate Secretariatului GAUDEAMUS până cel mai târziu la data de 1 iulie, pe baza ofertei firmei care va construi standurile. Plata acestor dotări suplimentare va fi făcută direct către constructor, pe baza documentelor emise de către acesta.
1.4.    Exclusiv online, cu stand virtual, pe website-ul www.gaudeamus.ro
- Standard: 50 euro + TVA
Servicii incluse: pagină individuală pe website-ul www.gaudeamus.ro,cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de a organiza evenimente online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Basic: 25 euro + TVA
Servicii incluse: pagină individuală pe website-ul www.gaudeamus.ro,cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, posibilitatea de a organiza evenimente online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.

*Expozanții care organizează evenimente în cadrul târgului vor beneficia de o promovare suplimentară prin banner-eveniment publicat pe homepage gaudeamus.ro, în limita a 5 bannere/expozant.

Standuri virtuale. Catalog online. Evenimente
Comunicarea informațiilor necesare pentru realizarea standurilor virtuale și pentru programarea evenimentelor se va face prin intermediul formularelor online aferente.
Termenul limită pentru completarea formularelor online este 7 septembrie; eventualele reprogramări ale evenimentelor sau adăugarea de noi evenimente sunt posibile cu condiția ca acestea să fie anunțate cu minimum două zile înainte de momentul la care ar trebui să aibă loc.
Link-urile pentru accesarea formularelor online vă vor fi transmise după înscrierea la eveniment, împreună cu un cod unic pe care vă rugăm să il completați în rubrica aferentă din fiecare formular online. (Plecând de la experința campaniilor precedente, vă recomandăm să inițiați acest demers după ce ați pregătit materialele pe care doriți să le încărcați în formularele online, respectând însă termenele limită - texte de prezentare, logo și bannere realizate/ prelucrate conform specificațiilor, informațiile referitoare la evenimente – dată, oră, denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi transmis online – clickable link. Revenirile și eventualele corecturi ulterioare pot întârzia semnificativ calendarul general de organizare a evenimentului.)
Atenție! Accesarea și completarea formularelor online sunt posibile doar în asociere cu un cont gmail.com activ.
● Formularul pentru catalogul participanților/stand virtual permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente, pentru fiecare tip de pagină;
● Numele persoanelor care vor fi menționate în formular drept persoane de contact, vor figura în pagina dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect;
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
● Logo*-ul trebuie să fie format .pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
● Bannerul pentru standurile virtuale standard (opțiune valabilă pentru toți participanții cu stand fizic și pentru cei care optează exclusiv pentru stand online în această variantă) va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
● Bannerul* de promovare a evenimentelor, pentru homepage va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg; în cazul în care optați pentru afișarea a mai mult de 1 banner (maximum 5 posibil), vă rugăm să încărcați bannerul corespunzător fiecărei zi/eveniment.
● Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
*respectarea parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care materialele încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la termenele anunțate.

Pentru informații suplimentare privind înscrierea, completarea formularelor online, derularea evenimentelor și modalitățile de promovare în cadrul evenimentului, vă rugăm să vă adresați Echipei Gaudeamus.
Persoane de contact:
- construcție și amenajare standuri: Cătălin Chifor (catalin@gaudeamus.ro) – 0722 610 762
- contracte expozanți: Andreea Gârjoabă (oana@gaudeamus.ro) – 0722 227 053
- programul evenimentelor: Mara Alecu (mara@gaudeamus.ro) – 0743 123 700
- PR & Comunicare, promovare Facebook: Connie Chifor (cornelia.chifor@radioromania.ro) – 0745 109 649


Însușirea fără acord prealabil și/sau reproducerea cu caracter comercial de materiale și informații publicate pe www.gaudeamus.ro, precum și invocarea numelui Gaudeamus Radio România și a proiectelor conexe acestuia în scopuri comerciale, altele decât cele legale, oferă Gaudeamus Radio România dreptul unilateral și neechivoc de a face uz de toate prerogativele sale adresându-se instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte și recuperarea pierderilor materiale și de imagine. Reproducerea și/sau traducerea precum și utilizarea conținutului, informațiilor sau materialelor de orice tip referitoare la Gaudeamus Radio România, inclusiv cele publicate pe acest website (documente, fotografii, baze de date, logo-uri, sigle și alte formate multimedia audio video foto) este permisă de către proprietarul Gaudeamus Radio România doar cu scopul informării personale și publice, dar numai cu indicarea sursei www.gaudeamus.ro. Dacă oricare dintre materialele încarcate pe gaudeamus.ro constituie o încalcare a drepturilor de autor și/sau a drepturilor conexe drepturilor de autor, orice persoană vătămată este rugată să trimită către Gaudeamus Radio România un mesaj în acest sens, la adresa: office@gaudeamus.ro Pentru mai multe detalii consultați Termeni și Condiții.