Înapoi

Expozanți

Gaudeamus, martie 2021

Prima ediție din acest an a celui mai longeviv și mai îndrăgit târg de carte din țară, GAUDEAMUS Radio România,  se va desfășura exclusiv online, în perioada 1 – 31 martie.
Pe lângă oferta specifică unui târg de carte, ne dorim să acordăm o atenție specială, prin evenimente dedicate, câtorva domenii astfel:

● 1 – 8  martie: Cartea scrisă de și/sau pentru femei;
● 9 – 15 martie: Non-ficțiune;
● 16 – 23: Ficțiune și poezie;
● 24  - 31 martie: Cartea pentru copii și Școala Altfel la Gaudeamus.

Aceste teme se pot regăsi în evenimentele propuse, bannerele de promovare a ofertei editoriale și ofertele promovate prin intermediul paginii Facebook Radio România Gaudeamus.

Înscrierea participanților se va face în perioada 15-23 februarie, pentru expozanții care doresc să participe începând cu data de 1 martie, exclusiv online, prin completarea și expedierea prin e-mail, la adresa catalin@gaudeamus.ro a contractului de participare și a anexei, semnate. Înscrierea se poate realiza și după această dată (dar nu mai târziu de 14 martie), în următoarele condiții:
(a) pentru participanții care se înscriu în intervalul 24 - 28 februarie, standurile virtuale vor fi disponibile începând cu data de 3 martie;
(b) pentru participanții care se înscriu în intervalul 1 - 14 martie, organizatorul va crea standurile virtuale în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la expedierea contractului de participare către Secretariat.
Oferta de participare: CONTRACT .PDF  |  ANEXA 1 .PDF
Comercializarea de produse și servicii se va efectua prin intermediul website-ului pe care fiecare dintre expozanți îl va indica, în formularele online de înscriere în catalog, drept spațiu de vânzare online pentru această ediție a Târgului. Standul virtual al fiecărui participant va putea fi accesat din pagina de catalog care îi este dedicată.
Serviciile incluse și tarifele aplicate la această ediție sunt:
25 euro + TVA/companie, pentru participarea cu o pagină de tip basic
Servicii incluse:
- pagina de prezentare pe website-ul www.gaudeamus.ro, cu următorul conținut: logo, date și persoane de contact, profil editorial, text de prezentare – 50 – 100 de cuvinte - , cod promoțional – dacă este cazul, buton pentru Stand virtual, care va direcționa potențialii cumpărători către pagina indicată de către expozant, pentru vânzarea produselor;
- includerea de evenimente în programul general al târgului, cu link la website-ul pe care vor fi transmise online, în cazul în care nu va fi posibilă transmiterea pe în direct pe website-ul www.gaudeamus.ro și pagina de Facebook Gaudeamus Radio România; (din cauza eventualelor suprapuneri)
- publicarea de materiale promo pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus (maximum 4, câte unul pentru fiecare temă);
50 euro + TVA/companie, pentru participarea cu o pagină standard
Servicii incluse:
- toate serviciile incluse în pachetul de tip basic;
- un banner propriu, inserat în pagina de catalog a expozantului, care se poate modifica pentru fiecare temă;
75 euro + TVA/companie, pentru participarea cu o pagină personalizată
Servicii incluse:
- toate serviciile incluse în pachetul de tip standard;
- includerea unui banner pe homepage www.gaudeamus.ro, care se poate modifica pentru fiecare temă, în funcție de opțiunea expozantului.

Înscrierea în catalogul participanților și în programul de evenimente și comunicarea informațiilor necesare pentru crearea paginii de expozant, care va constitui și punctul de plecare către standul/magazinul virtual, se realizează prin completarea formularelor online dedicate, prin intermediul platformei Google Forms.
Link-urile pentru accesarea formularelor online vor fi transmise fiecărui expozant, prin e-mail.
Atenție! Accesarea și completarea formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont gmail.com activ.
Completarea formularelor online. Informații de natură tehnică:

Formularele online sunt parte a documentației obligatorii de înscriere.
● Formularul pentru catalogul participanților permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente, pentru fiecare tip de pagină.
● Numele persoanelor care vor fi menționate în formular drept persoane de contact, vor figura în pagina dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
● Logo*-ul trebuie să fie format pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
● Bannerul pentru paginile standard (catalog) va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
● Bannerul* pentru homepage va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
● În cazul în care optați pentru afișarea a mai mult de 1 banner (maximum 4 posibil), vă rugăm să încărcați bannerul corespunzător fiecărei teme
● Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
*respectarea parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care materialele încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la termenele anunțate.

Programul evenimentelor
● În intervalul 1 – 31 martie, zilnic între orele 10.00 și 21.00, site-ul gaudeamus.ro și pagina de Facebook Radio România Gaudeamus vor găzdui evenimente de tipul: interviuri cu scriitorii ale căror lucrări se vor regăsi în oferta târgului, prezentări de noi apariții, dezbateri având ca temă apariții editoriale recente, mesaje ale autorilor, ateliere de creație, lecturi etc;
● Înscrierea evenimentelor în programul târgului se va realiza prin completarea și expedierea formularului online aferent, conform următoarelor termene limită:
(a) 25 februarie, pentru evenimentele derulate în intervalul 1—8 martie;
(b) 3 martie, pentru evenimentele derulate în intervalul 9—15 martie;
(c) 9 martie, pentru evenimentele derulate în intervalul 16– 22 martie;
(d) 16 martie, pentru evenimentele derulate în intervalul 23—31 martie.
În măsura în care cunoașteți detaliile necesare, informațiile pot fi comunicate și mai devreme.
●  De asemenea, în măsura în care este posibil, vă rugăm ca în programarea evenimentelor să aveți în vedere și tematica pe care v-am propus-o.
Toate evenimentele pe care ni le veți propune, care corespund profilului târgului și pot ilustra în mod semnificativ teamatica propusă, vor fi incluse în programul general al târgului, cu indicarea canalului pe care vor fi transmise online, de către organizator sau dumneavoastră.
● Evenimentele propuse vor fi programate spre difuzare/transmitere, pe canalele menționate, preponderent în funcție de ordinea în care vor fi expediate către Secretariatul Târgului, cu mențiunea că, în situațiile în care același interval va fi solicitat de mai mulți participanți, pentru transmisiune în direct, vor avea prioritate evenimentele difuzate în premieră în cadrul acestei ediții a Târgului Gaudeamus Radio România. Toate evenimentele se vor regăsi ulterior, spre vizionare, pe website-ul gaudeamus.ro.
● Pentru a putea fi transmise în direct, evenimentele trebuie să aibă ca suport aplicația ZOOM; în cazul în care doriți organizarea unui eveniment cu durata mai mare de 40 de minute și nu dispuneti de o licență pentru această aplicație, vă rugăm să ne comunicați; toate detaliile de ordin tehnic, pentru preluarea transmisiunilor vor fi stabilite punctual, după finalizarea programului de evenimente.
● Durata maximă a evenimentelor va fi de 30 minute, pentru interviuri și mesaje și de o oră, pentru dezbateri și lansări de carte cu mai mulți participanți, pentru evenimentele transmise live; intervalul alocat pentru fiecare eveniment va include încă 10 minute necesare pregătirii și încheierii transmisiunii;
● Toate evenimentele propuse vor fi incluse în programul general al târgului, cu indicarea canalului pe care vor fi transmise online - dacă este cazul - și cu un link către website-ul/pagina pe care vor fi transmise.

Promovarea ofertei participanților pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus
Publicarea materialelor de promovare pe pagina Radio România Gaudeamus se poate face cu respectarea opțiunii expozanților; informațiile necesare vor fi expediate cu cel puțin două zile înainte de data la care se dorește publicarea lor.
Suplimentar față de modalitățile de promovare oferite conform pachetului de ofertă, expozanții care doresc să acorde beneficii suplimentare potențialilor cumpărători (ex. discounturi, pachete promo, transport gratuit / cu tarif redus etc.), prin intermediul unui cod publicat în pagina de catalog Gaudeamus, vor beneficia de o postare dedicată pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus, în perioada 22 februarie – 28 martie.

Pentru informații suplimentare privind înscrierea, completarea formularelor online, derularea evenimentelor și modalitățile de promovare în cadrul evenimentului, vă rugăm să vă adresați Echipei Gaudeamus.
Persoane de contact:
- contracte, suport tehnic completare și trimitere formulare online: Cătălin Chifor (catalin@gaudeamus.ro) – 0722 610 762
- plăți și facturi: Andreea Gârjoabă (oana@gaudeamus.ro) – 0722 227 053 și Ion Georgescu (ion@gaudeamus.ro) – 0741 197 618
- programul de evenimente: Mara Alecu (mara@gaudeamus.ro) – 0743 123 700
- catalogul participanților, promovare Facebook: Connie Chifor (cornelia.chifor@radioromania.ro) – 0745 109 649
- suport tehnic completare și trimitere formulare online: Mihai Timariu (mihai@gaudeamus.ro) –
0723 236 476

Însușirea fără acord prealabil și/sau reproducerea cu caracter comercial de materiale și informații publicate pe www.gaudeamus.ro, precum și invocarea numelui Gaudeamus Radio România și a proiectelor conexe acestuia în scopuri comerciale, altele decât cele legale, oferă Gaudeamus Radio România dreptul unilateral și neechivoc de a face uz de toate prerogativele sale adresându-se instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte și recuperarea pierderilor materiale și de imagine. Reproducerea și/sau traducerea precum și utilizarea conținutului, informațiilor sau materialelor de orice tip referitoare la Gaudeamus Radio România, inclusiv cele publicate pe acest website (documente, fotografii, baze de date, logo-uri, sigle și alte formate multimedia audio video foto) este permisă de către proprietarul Gaudeamus Radio România doar cu scopul informării personale și publice, dar numai cu indicarea sursei www.gaudeamus.ro. Dacă oricare dintre materialele încarcate pe gaudeamus.ro constituie o încalcare a drepturilor de autor și/sau a drepturilor conexe drepturilor de autor, orice persoană vătămată este rugată să trimită către Gaudeamus Radio România un mesaj în acest sens, la adresa: office@gaudeamus.ro Pentru mai multe detalii consultați Termeni și Condiții.