Acreditarea jurnaliștilor la ediția 24 a Târgului Internațional GAUDEAMUS, care va avea loc între 22 și 26 noiembrie în Pavilionul Central Romexpo, se poate realiza astfel:

        1. Expedierea către Secretariatul Târgului, de către un reprezentant autorizat al instituției mass-media, a unei cereri de acreditare care să includă următoarele informații obligatorii:

          • Numele și datele de contact ale instituției (adresă, tel./fax, e-mail)
          • Numele reprezentanților instituției pentru care se dorește acreditarea
          • Posturile pe care aceștia le ocupă în cadrul instituției și specializarea editorială (dacă este cazul)
          • Datele de contact ale jurnaliștilor pentru care se dorește acreditarea (telefon mobil, e-mail).

Jurnaliștii acreditați în această formulă vor primi direct invitații la cele mai importante evenimente legate de această ediție a târgului și informațiile disponibile înainte de conferința de presă care precede evenimentul.

2. Participarea la conferința de presă organizată înainte de debutul târgului și completarea unui formular special de acreditare

3. Înscrierea în baza de date a jurnaliștilor acreditați, miercuri, 22 noiembrie, în prima zi a Târgului, la Biroul de presă care va funcționa în incintă