Înapoi
Gaudeamus București 2025
Ediția cu numărul 32 a Târgului de Carte GAUDEAMUS Radio România va avea loc în perioada 3 - 7 decembrie în Pavilionul B2 al Complexului Expozițional Romexpo. Programul de vizitare a târgului va fi zilnic între orele 10:00 și 20:00, iar accesul publicului va fi gratuit. Evenimentul este organizat de Radio România.
- Programul evenimentelor | Gaudeamus București 2025
- Amplasarea standurilor | Gaudeamus București 2025
- Catalogul participanților | Gaudeamus București 2025
● Informații complete cu privire la înscrierea participanților la Gaudeamus București 2025, inclusiv tarifele de închiriere a standurilor, vor fi disponible pe pagina dedicată expozanților.
● Oferta de participare va fi disponibilă la secretariatul Gaudeamus începând cu data de 20 octombrie și pe website-ul gaudeamus.ro începând cu data de 21 octombrie.
Înscrierea expozanților și alocarea standurilor la această ediție a târgului vor avea loc în perioada 20 – 31 octombrie. Opțiunile pentru amplasamentul standului vor fi înregistrate și soluționate conform următoarelor criterii, aplicate succesiv în situațiile în care acestea vor fi valabile pentru mai mulți participanți:
- numărul total al Târgurilor de Carte Gaudeamus Radio România la care expozantul a participat în cursul anului 2025 și profilul activității;
- proximitatea față de amplasarea de la ediția 2024;
- dimensiunea de stand (prioritate având standurile cu dimensiune mai mare);
- profilul activității (prioritate având editurile, respectiv distribuitorii de carte);
- utilizarea optimă a suprafețelor disponibile;
- ordinea în care se face solicitarea.
● Înscrierea la eveniment se va realiza exclusiv online, în etapele de mai jos; înscrierea va fi validată după parcurgerea integrală a acestor etape:
(a) comunicarea de către participant, la adresa comercial@gaudeamus.ro a următoarelor informații:
- numele, numărul de telefon și adresa de e-mail ale reprezentantului companiei abilitat să decidă în ceea ce privește dimensiunea și amplasarea standului (până la data de 20.10.2025, ora 9:00);
- dimensiunea de stand dorit, în cazul în care opțiunea de principiu deja exprimată s-a modificat;
- numele, numărul de telefon și adresa de e-mail ale persoanelor desemnate să gestioneze înscrierea în catalogul participanților și programul de evenimente.
(b) contactarea de către organizator a reprezentanților companiilor care vor solicita înscrierea, în ordinea enunțată la punctul 1, pentru precizarea dimensiunii și a amplasării standului, astfel încât opțiunea participantului, exprimată prin contractul de participare să corespundă dimensiunii de stand care va putea fi alocat de către organizator;
(c) confirmarea în scris, de către participant, a amplasării și dimensiunii spațiului rezervat; pentru respectarea calendarului general al înscrierilor și alocarea în timp util a spațiilor către toți potențialii participanți, opțiunea și confirmarea spațiului rezervat trebuie realizate în termen de maximum 30 minute;
(d) transmiterea contractului de participare de către expozant, completat conform celor agreate de comun acord cu organizatorul, în cursul zilei în care spațiul a fost rezervat;
(e) achitarea integrală sau a minimum 50% din contravaloarea contractului de participare (în funcție de opțiunea participantului, exprimată prin contract) în termen de 5 zile calendaristice de la emiterea facturii prin sistemul e-Factura.
(f) achitarea diferenței de 50% din contravaloarea contractului de participare până cel mai târziu la data de 2 decembrie 2025.
● Mențiuni:
- Documentele obligatorii pentru realizarea înscrierii sunt: contractul, anexa 1 (tarife de închiriere a standurilor) și anexa 2 (condiții de participare);
- Documentele mai sus menționate vor fi expediate prin e-mail la adresa comercial@gaudeamus.ro, în cursul zilei în care spațiul a fost rezervat de către organizator.
- Nu se vor rezerva spații și nu se va accepta înscrierea expozanților care înregistrează debite față de organizator până la stingerea acestora, iar opțiunea pentru amplasarea standului se va face exclusiv în funcție de spațiul disponibil la acea dată.
- Accesul în stand este posibil doar după achitarea integrală a contravalorii contractului; în cazuri temeinic justificate, anunțate în scris organizatorului până cel mai târziu la data de 02.12.2025, achitarea restului de maximum 50% din contravaloarea contractului se poate efectua în termen de 10 zile lucrătoare de la preluarea standului. (conf. art. 6.2 din contract); această clauză se poate aplica doar pentru a doua tranșă.În cazul participanților cu istoric de litigii, ca urmare a înregistrării de debite la evenimentele precedente, nu se pot invoca prevederile art. 6.2 din contract.
INFORMAȚII UTILE VIZITATORILOR
Pentru pasionații de lectură care nu pot ajunge la Pavilionul B2 Romexpo din București, website-ul gaudeamus.ro găzduiește ediția online. Standuri virtuale, evenimente transmise live din incintă și informații la zi despre noutățile editoriale, ofertele de târg și proiectele speciale ale participanților vor fi astfel disponibile de oriunde v-ați afla.
Cine participă?
Toți participanții la aceaastă ediție se regăsesc, cu pagini de prezentare individuale, în CATALOGUL PARTICIPANȚILOR, unde este disponibilă căutarea după criteriile denumire și domeniu de editare. STANDURILE VIRTUALE ale participanților sunt accesibile prin butonul aferent din fiecare pagină.
Cum cumpăr?
Achizițiile
de carte și alte produse se pot face direct la standurile aflate în incinta târgului sau prin intermediul
standurilor virtuale ale expozanților, pe care le puteți accesa de pe
paginile lor de prezentare. Prețurile produselor și alte eventuale taxe,
precum și termenii și condițiile de utilizare valabile pentru fiecare
website sunt stabilite de către deținătorii acestora.
Coduri promoționale Gaudeamus
Beneficiile
suplimentare acordate vizitatorilor care achiziționează produse de la
Târgul de carte Gaudeamus Radio România sunt menționate la standurile
virtuale ale participanților. Codurile aferente se regăsesc în paginile
de catalog ale participanților care le acordă.
Cum pot viziona un eveniment?
Evenimentele propuse pentru această ediție vor fi transmise, live și în înregistare, conform PROGRAMULUI DE EVENIMENTE anunțat al târgului. Acestea vor rămâne în arhiva ediției, pentru vizionare ulterioară.
În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Secretariatului GAUDEAMUS.
CALENDAR GAUDEAMUS 2025
● Craiova: 19 - 23 martie, Teatrul Național Craiova
● Cluj - Napoca: 9 - 13 aprilie, Piața Unirii
● Oradea: 14 - 18 mai, Piața Unirii
● Buzău: 22 – 25 mai, Piața Daciei
● Brașov: 10 - 13 iulie, Piața Sfatului
● Sibiu: 14 - 17 august, Piața Mare
● Iași: 17 - 21 septembrie, Bulevardul Ștefan cel Mare
● București: 3 - 7 decembrie, Pavilionul B2 Romexpo