Înapoi

Parteneri

logo lions

Lions Club Craiova
Lions Club Craiova este promotorul mișcării Lions din România, fiind primul club de acest gen din România, înființat în mai 1990, este membru cu drepturi depline a Lions Clubs International, cea mai mare organizație de voluntariat la nivel mondial, având aproape 1,5 milioane de membri în peste 220 țări, înființata in anul 1917 și care, din 1954, este membru fondator cu drepturi depline a ONU cu statut de țară. Lions Clubs International desfășoară activități de voluntariat in folosul comunității, punând un accent deosebit pe ajutorarea celor aflați în nevoie, cum ar fi de ex. copii cu si fără dizabilități, persoane cu deficiențe de vedere, persoane cu diabet, persoane cu dizabilități, dar și pe promovarea copiilor și tinerilor cu aptitudini remarcabile în diferite domenii. De asemenea asociația noastră desfășoară și activități pentru protejarea mediului înconjurător, iar prin intermediul programului “Reading Action Program”, proiecte de educație, literație și cultură, Lions Club Craiova fiind partener RadioRomânia de 6 ani, susținător în proiectele Târgului Gaudeamus.

logo tvr

TVR
Televiziunea Română are statut de serviciu public autonom de interes național și emite pe cinci canale: TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Internațional și TVR Moldova. TVR acoperă cele mai importante știri la nivel național, prin cele cinci studiouri teritoriale: Cluj, Craiova, Iași, Timișoara, Tîrgu-Mureș. Din 3 noiembrie 2019, canalele TVR 1 și TVR 2 ale Televiziunii Române emit integral în format High Definition (HD). Avem cea mai mare diversitate a producțiilor din domeniul audiovizualului românesc: emisiuni de dezbateri pe teme de actualitate, transmisiuni de evenimente sportive majore și festivaluri internaționale, programe pentru minorități, emisiuni culturale etc.

logo observator cultural Observator Cultural
Observator cultural - Cu o structură flexibilă și variată, revista Observator cultural este un hebdomadar de informație și analiză culturală, ce cuprinde 24 de pagini (uneori 32 sau chiar 40) de cronici de carte, film, teatru, muzică, expoziții. Prezența constantă a dosarelor tematice și a dezbaterilor pe diverse teme de actualitate culturală, politică, socială definesc profilul editorial al acestei publicații finanțate exclusiv din fonduri private, care reușește să se mențină pe piață din 29 februarie 2000. Revista abordează subiecte dintre cele mai diverse, din actualitatea culturală și politică națională și internațională.

Agenția de carte
Agenția de Carte își dorește să creeze o puternică și activă comunitate de autori de cărți care să își promoveze evenimentele lor editoriale. Agenția de Carte reprezintă prima producție editorială românească pe web care adună în același loc informații la zi din industria editorială și din spațiul cultural autohton. Cu o structură editorială ingenioasă, rubrici permanente dedicate cărților, editurilor, autorilor și cu actualizări în timp real, Agenția de Carte își propune să genereze un nou tip funcțional de comunitate media. Comunitatea de Carte, în care autorii, editorii și cititorii sunt actori și creatori ai fluxului informațional, putând propune, interacționa și promova informații și opinii specializate. Orice eveniment artistic, cultural, științific și infoeducațional care va propune o carte sau un autor de carte își va găsi locul în rubricile Agenției de Carte. Informațiile la zi pe care editorii și autorii le vor trimite, precum și un desfășurător al evenimentelor în pregatire ne vor ajuta să generăm actualizări editoriale de impact.