Înapoi
Info expozanți
Timp de cinci zile, între 5 și 9 aprilie, Piața Unirii găzduiește ediția cu numărul 22 a Târgului de carte Gaudeamus Cluj-Napoca, eveniment organizat de Radio România cu sprijinul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca.
● Program de vizitare: zilnic între orele 10.00 și 20.00. Accesul publicului la eveniment este gratuit.
● catalogul participanților
● programul evenimentelor
● amplasarea standurilor
● Președintele de onoare al ediției este scriitorul Alex Moldovan.
Accesul auto în Piața Unirii pentru descărcarea mobilierului și a
exponatelor este posibil doar între orele 21.00 și 7.00 a.m., în zilele
de 3 și 4 aprilie. Pentru facilitarea demersurilor de acces auto, vă
rugăm ca, în măsura în care e posibil, odată cu înscrierea la târg, să
ne comunicați numerele de înmatriculare ale autovehiculelor care vor
efectua deplasarea la Cluj-Napoca.
Supravegherea standurilor și a exponatelor revine în exclusivitate
expozanților, în timpul programului de vizitare plus 30 de minute
înainte de deschidere și 30 de minute după închidere. În zilele alocate
amenajării și dezafectării standurilor, răspunderea pentru supravegherea
standurilor este a expozanților.
Depozitarea mărfurilor și a ambalajelor în afara standului, sunt strict interzise.
În
incinta standului propriu este permis tuturor expozanților să promoveze
și să vândă bunuri și servicii specifice în conformitate cu profilul
manifestării și cu legislația în vigoare. Derularea de activități
comerciale în afara spațiilor alocate este strict interzisă.
Organizatorul nu răspunde de legalitatea actelor de comerț ale
expozanților.
Activitățile
promoționale de orice tip, în afara spațiului alocat, se pot derula
numai cu acordul organizatorului, în locurile indicate de către acesta.
Organizatorul își rezervă dreptul de a anula acele evenimente care
perturbă activitatea normală a manifestării, inclusiv cele derulate în
incinta standurilor expozanților.
Eliberarea
spațiului alocat și predarea acestuia în starea în care a fost preluat
(ridicarea exponatelor, a tuturor materialelor și a mobilierului
aparținând expozantului) poate avea loc numai după închiderea oficială a
manifestării, duminică, 9 aprilie, după ora 20:00.
--------------------------------------------------------------------------
● Înscrierea expozanților la ediția Cluj-Napoca va avea loc în perioada 15 - 24 martie, exclusiv prin e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa comercial@gaudeamus.ro a următoarelor documente semnate: contractul cadru (doar dacă NU ați participat la ediția Craiova), actul adițional pentru ediția Cluj-Napoca și anexa Condiții de participare. Solicitările de spațiu fizic vor fi soluționate în limita spațiului disponibil, cu precizarea că, în situația în care suprafața solicitată va fi mai mare decât cea disponibilă, vor avea prioritate companiile care au participat la edițiile 2022 ale Târgurilor de Carte Gaudeamus Radio România.
Documentele necesare înscrierii:
● Tarife și condiții de participare
Taxa de înscriere în Caravana Gaudeamus Radio România: 30 euro + TVA/participant (se aplică o singură dată, la înscrierea la primul eveniment)
Oferta pentru stand fizic: Stand amenajat standard: 45 euro/mp + TVA
Servicii
incluse: structură de stand și mobilier specifice, în funcție de
suprafața pentru care optați, stand virtual standard pe website-ul
gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență
fizică transmise și online, fie exclusiv în formulă online, promovarea
prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus. Suprafață de expunere neamenajată: 30 euro/mp + TVA
Servicii
incluse: suprafață de expunere neamenajată, stand virtual pe website-ul
gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență
fizică transmise și online, fie exclusiv în formula online, promovarea
prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Dotările pentru standurile amenajate standard sunt prevăzute în anexa privind condițiile de participare;
-
Cererile de dotări suplimentare pot fi adresate Secretariatului
Gaudeamus până cel mai târziu la data de 27 martie, pe baza ofertei
firmei care va construi standurile. Plata acestor dotări suplimentare va
fi făcută direct către constructor, pe baza documentelor emise de către
acesta.
- Toți participanții cu stand fizic beneficiază, prin pachetul
de ofertă, și de stand virtual pe website-ul gaudeamus.ro, fără costuri
suplimentare.
Oferta pentru stand exclusiv online, pe website-ul gaudeamus.ro: Stand personalizat: 50 euro + TVA
Servicii
incluse: banner pe homepage gaudeamus.ro, pagină individuală cu
următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional,
posibilitatea de a organiza evenimente online, promovarea prin
intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus. Stand Standard: 25 euro + TVA
Servicii
incluse: pagină individuală pe website-ul gaudeamus.ro, cu următoarele
elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea
de a organiza evenimente online, promovarea prin intermediul paginii de
Facebook Radio România Gaudeamus.
*Expozanții care vor organiza evenimente în cadrul târgului (fizic sau online)
vor beneficia de promovare suplimentară a acestora prin afiș publicat
pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus și printr-un banner publicat
pe homepage gaudeamus.ro, în limita a un banner/zi/expozant.
● Precizări privind standurile virtuale / catalogul online / evenimentele Comunicarea
informațiilor necesare pentru realizarea standurilor virtuale și pentru
programarea evenimentelor se va face prin intermediul formularelor
online aferente. Link-urile pentru accesarea formularelor online vă vor
fi transmise după înscrierea la eveniment, împreună cu un cod unic pe
care vă rugăm să il completați în rubrica aferentă din fiecare formular
online.
Atenție! Accesarea și completarea formularului sunt posibile
doar în asociere cu un cont gmail.com activ. Această adresă se va
folosi doar pentru validarea formularelor și nu va fi publicată! Termenul
limită pentru completarea formularelor online este 30 martie.Plecând
de la experința campaniilor precedente, vă recomandăm să inițiați acest
demers după ce ați pregătit materialele pe care doriți să le încărcați
în formularele online, respectând însă termenul limită - texte de
prezentare, logo și bannere realizate/ prelucrate conform
specificațiilor, informațiile referitoare la evenimente – dată, oră,
denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi transmis online –
clickable link. Revenirile și eventualele corecturi ulterioare pot
întârzia semnificativ calendarul general de organizare a evenimentului.
Completarea formularelor online. Informații de natură tehnică
Formularele
online sunt parte a documentației de înscriere; în situația în care nu
ne vor parveni, nu veți putea beneficia de standul virtual/prezența în
catalogul participanților și de programarea și promovarea evenimentelor
dumneavoastră.
● Formularul pentru catalogul participanților/stand
virtual permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente,
pentru fiecare tip de pagină;
● Numele persoanelor care vor fi
menționate în formular drept persoane de contact, vor figura în pagina
dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații
și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
● Logo-ul trebuie să fie format pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
● Bannerul pentru standurile virtuale standard (opțiune
valabilă pentru toți participanții cu stand fizic și pentru cei care
optează exclusiv pentru stand online în această variantă) va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
● Bannerul de promovare pentru homepage gaudeamus.ro, pentru standurile personalizate, va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
●
Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii
acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul
gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea
acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
-
Respectarea parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care
materialele încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma
responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la
termenele anunțate.
În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Secretariatului GAUDEAMUS.
CALENDARUL TÂRGURILOR GAUDEAMUS 2023 (în curs de actualizare!)
- Craiova, 1 – 5 martie, Teatrul Național „Marin Sorescu”
- Cluj–Napoca, 5 – 9 aprilie, Piața Unirii (confirmat)
- Oradea, 10 – 14 mai, Piața Unirii (confirmat)
- Brașov, 5 – 9 iulie, Piața Sfatului
- Râmnicu Vâlcea, 19 - 23 iulie
- Sibiu. 11 – 15 august, Piața Mare
- Iași, 13 – 17 septembrie, Bulevardul Ștefan cel Mare
- Buzău, 20 - 24 septembrie, Centrul Muzeal I.C. Brătianu (confirmat)