Înapoi

Info expozanți

gaudeamus_buzau_2023

Târgul de Carte Gaudeamus - ediția București 2023 ● 22 – 26 noiembrie ● Pavilionul Central (A) Romexpo ● Program de vizitare: zilnic,  între orele 10:00 și 20:00. Accesul publicului va fi gratuit

Deschiderea oficială a ediției va avea loc miercuri, 22 noiembrie, la ora 12.00.

Amplasarea standurilor - expozanți

nivelul 0.00 | nivelul 3.20 | nivelul 4.50 | nivelul 7.70

Accesul în incinta Pavilionului A, pentru amenajarea standului, este permis astfel: în intervalul 18 - 19 noiembrie, între orele 08.00 și 20.00, exclusiv pentru expozanții cu standuri în amenajare proprie; în ziua de 20 noiembrie, în intervalul 08.00 - 20.00 și 21 noiembrie, între orele 08.00 și 24.00, pentru toți expozanții.

Pentru expozantii care solicita intrarea în pavilion pentru amenajarea standului, anterior datei de 18 noiembrie 2023, accesul va fi posibil contra cost, în baza cererii acestora, la tariful de 2 euro/mp/zi + TVA.

Eliberarea spațiului închiriat (ridicarea exponatelor, a materialelor promoționale și a standului aparținând expozantului) se poate face astfel: duminică, 26 noiembrie, între orele 20.30 și 24.00 și luni, 27 noiembrie, între orele 8.00 și 24.00. Spațiul închiriat trebuie predat în starea în care a fost preluat. Expozanții care nu eliberează spațiul în termenul prevăzut vor plăti o taxă de 100 euro/oră + TVA.

Programul de vizitare poate fi modificat de către organizatori cu informarea, în timp util, a participanților.

Supravegherea standurilor și a exponatelor revine în exclusivitate expozanților, în intervalul 8.00 – 21.00, și în perioadele alocate amenajării/dezafectării, și organizatorului, în restul intervalului.

Accesul auto în intervalul de amenajare se va face fără costuri în parcarea D.

Accesul auto în complexul Romexpo se face, în perioada târgului, în parcarea D, la tariful de 5 ron/oră sau 21 euro plus TVA / autoturism pe toată perioada. Accesul se va face în imediata vecinătate a Pavilionului A, doar în zilele și în intervalul orar în care au loc amenajarea, dezafectarea și aprovizionarea standurilor. În perioada 22 - 26 noiembrie, aprovizionarea va putea fi făcută exclusiv pe ușile de marfă ale pavilionului, în intervalele 08.00 - 9.00 și 20.00 – 20.30.

_______________________________________

Înscrierea expozanților va avea loc în perioada 9 - 20 octombrie, exclusiv prin e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa comercial@gaudeamus.ro, a următoarelor documente semnate:

Solicitările de spațiu vor fi soluționate în limita suprafețelor disponibile, conform criteriilor enunțate în invitația de participare și în Anexa 2. În situația în care suprafața solicitată va fi mai mare decât cea disponibilă, vor avea prioritate companiile care au participat la edițiile 2022 - 2023 ale Târgurilor de Carte Gaudeamus Radio România.
Companiile aflate la prima participare sau care și-au modificat datele de contact se pot înscrie în baza de date a potențialilor participanți prin expedierea unui e-mail de intenție la adresa office@gaudeamus.ro.

Opțiunile pentru amplasamentul standului vor fi înregistrate și soluționate conform următoarelor criterii aplicate succesiv:

  • proximitatea față de amplasarea de la edițiile precedente desfășurate în acest pavilion, în cazul expozanților care înregistrează minimum 15 participări la Târgurile Gaudeamus din întreaga țară, la edițiile 2022 - 2023;
  • numărul total al Târgurilor de Carte Gaudeamus Radio România la care expozantul a participat în cursul anilor 2022 - 2023;
  • dimensiunea de stand (prioritate având standurile cu dimensiune mai mare), în vederea utilizării optime a suprafețelor disponibile;
  • profilul activității (prioritate având editurile, respectiv distribuitorii de carte).

Pentru nivelul 0.00 (parter), standul minim este de 40 mp
Pentru nivelul 4.50, standul minim este de 18 mp (cu excepția expozanților care au înregistrat minimum 15 participări la edițiile 2022 – 2023), cu adâncimea minimă de 3 m.
Standurile situate pe nivelurile 3.20 și 7.70 trebuie să aibă dimensiunea de minimum 4 mp.
Excepție de la suprafețele minime comunicate mai sus vor face numai spațiile rămase nealocate. În situația în care un modul nu se alocă integral, suprafața rămasă nerepartizată nu poate fi mai mică decât suprafața minimă care se poate aloca pe nivelul respectiv.

Înscrierea la eveniment se va realiza exclusiv online, în următoarele etape:

  1. participanții înscriși în baza de date, care au solicitat standuri cu dimensiunea minimă de 40 mp, vor primi o propunere concretă pentru dimensiunea și amplasarea standului care poate fi alocat la această ediție, din partea organizatorului, în funcție de informațiile comunicate de către aceștia prin intermediul chestionarului de intenție și de criteriile enunțate mai sus; standurile cu dimensiune mai mică de 40 mp vor fi alocate conform criteriilor enunțate și, în măsura posibilităților, conform solicitărilor participanților;
  2. pentru standuri cu suprafața de minimum 40 mp:  expozanții vor trimite contractul de participare, completat conform celor agreate cu organizatorul, în termen de 24 de ore de la rezervarea spațiului (pentru participanții cu standuri de minimum 40 mp);
    sau
    pentru standuri cu suprafața mai mică de 40 mp: expozanții vor trimite contractul de participare, iar organizatorul va rezerva spațiul aferent în funcție de criteriile menționate; 
  3. achitarea integrală sau a minimum 50% din contravaloarea contractului de participare (în funcție de opțiunea participantului, exprimată prin contract), în termen de maximum  cinci zile lucrătoare de la primirea prin e-mail a facturii emise de către organizator;
  4. completarea formularului online de înscriere în catalogul participanților, care este gratuită și obligatorie și, după caz, a formularului online dedicat evenimentelor;
  5. după caz, achitarea diferenței din contravaloarea taxei de participare, până cel mai târziu la data de 17 noiembrie 2023.

MENȚIUNI

  • Documentele obligatorii pentru validarea înscrierii sunt: contractul, anexa 1 (tarife de închiriere a standurilor) și anexa 2 (condiții de participare);
  • Documentele mai sus menționate vor fi expediate prin e-mail la adresa comercial@gaudeamus.ro, în termen de maximum 24 de ore de la rezervarea spațiului de către organizator.
  • Nu se va accepta înscrierea expozanților care înregistrează debite față de organizatori, decât după stingerea acestora, în limita spațiului disponibil.
  • Rezervarea spațiului este fermă, după achitarea a minimum 50% din contravaloarea taxei de participarre;
  • Toți expozanții cu stand fizic / suprafață, indiferent de tarif, beneficiază gratuit de stand online - standard.

TARIFE GAUDEAMUS BUCUREȘTI 2023

Stand fizic (suprafață amenajată sau neamenajată în Pavilionul Central Romexpo)

  1. Stand amenajat standard amplasat pe nivelurile 0.00 și 4.50. Participanți care desfășoară activități comerciale la stand (edituri, agenții de difuzare de carte, producători și distribuitori de jocuri și materiale educaționale, instituții de învățământ, parteneri/sponsori ai Radio România și/sau Gaudeamus, distribuitori de muzică). | 75 Euro /mp, fără TVA
  2. Suprafață de expunere neamenajată amplasată pe nivelurile 0.00 și 4.50. Participanți care desfășoară activități comerciale la stand (edituri, agenții de difuzare de carte, producători și distribuitori de jocuri și materiale educaționale, instituții de învățământ, parteneri/sponsori ai Radio România și/sau Gaudeamus, distribuitori de muzică). | 55 Euro /mp, fără TVA
  3. Stand amenajat standard amplasat pe nivelurile 3.20 și 7.70. Participanți care desfășoară activități comerciale la stand (edituri, agenții de difuzare de carte, producători și distribuitori de jocuri și materiale educaționale, instituții de învățământ, parteneri/sponsori ai Radio România și/sau Gaudeamus, distribuitori de muzică, muzee, ONG-uri cu profil educațional/cultural)  | 55 Euro /mp, fără TVA
  4. Suprafață de expunere neamenajată amplasată pe nivelurile 3.20 și 7.70. Participanți care desfășoară activități comerciale la stand (edituri, agenții de difuzare de carte, producători și distribuitori de jocuri și materiale educaționale, instituții de învățământ, parteneri/sponsori ai Radio România și/sau Gaudeamus, distribuitori de muzică, muzee, ONG-uri cu profil educațional/cultural)  | 50 Euro /mp, fără TVA
  5. Stand amenajat standard. Alte categorii de participanți al căror profil nu se încadrează în specificul târgului – în limita spațiului disponibil. | 100 Euro /mp.
  6. Suprafață de expunere neamenajată. Alte categorii de participanți al căror profil nu se încadrează în specificul târgului – în limita spațiului disponibil. | 75 Euro /mp, fără TVA

Exclusiv online (stand virtual pe gaudeamus.ro)

  • Stand personalizat - 75 euro / stand, fără TVA - Profil editorial, date de contact, text de prezentare, link către magazinul online, logo, spațiu promo pe pagina de participant și pe homepage gaudeamus.ro.
  • Stand standard - 50 euro / stand, fără TVA - Profil editorial, date de contact, text de prezentare, link către magazinul online, logo, spațiu promo pe pagina de participant.

ÎNSCRIEREA ÎN CATALOGUL PARTICIPANȚILOR / STAND VIRTUAL

- Se realizează prin completarea formularului dedicat, care este parte a documentației obligatorii de înscriere. Expozantul are obligația de a transmite informațiile necesare pentru crearea paginii de catalog, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la efectuarea înscrierii.
- Organizatorul nu răspunde de eventualele neconcordanțe între realitate și informațiile prezentate în catalog, cauzate de completarea greșită a formularului de către expozant.
- Completarea formularului se va realiza conform următoarelor cerințe:

  • Denumire - numele sub care participă expozantul
  • Date de contact - se vor completa toate câmpurile.
  • Persoane contact - se vor completa toate câmpurile.
  • Domenii de editare - se vor selecta domeniile care corespund profilului expozantului.
  • Prezentare - text redactat cu diacritice, max 100 de cuvinte.
  • Stand virtual - URL website de tipul: https://www.......
  • Cod de reducere - codul pe care expozantul îl pune la dispoziția vizitatorilor pentru beneficii suplimentare, în cazul achiziției de la târg fizic/online - opțiune exclusiv la latitudinea expozantului, care poate fi implementată la stand și pe website-ul propriu doar de către acesta.
  • Logo - format .PDF vectorial, cu încadrare în 512x512 pixeli
  • Banner pagină catalog*: format .PNG transparent sau .JPG, 782x340 pixeli;
  • Banner homepage**: format .PNG transparent sau .JPG, 657x250 pixeli;
  • *doar pentru contractele de tip standard.
    ** doar participare cu stand online personalizat. 

PROPUNERI DE EVENIMENTE 

- Expozanții sunt invitați să propună evenimente ca: lansări de carte, interviuri, dezbateri, prezentări de produse și servicii, demonstrații de ofertă, concursuri și alte manifestări, în conformitate cu profilul târgului și cu legislația în vigoare.
- Evenimentele editoriale cu participare fizică vor putea fi derulate doar în spațiile special amenajate în acest scop de către organizator sau la standuri, conform programărilor, cu condiția ca în stand să existe un spațiu de minimum 40 mp alocat exclusiv evenimentelor, iar participanții să nu staționeze pe culoarele de acces.
- Organizatorul își rezervă dreptul de a interveni până la anularea evenimentelor care perturbă derularea târgului.
- Pentru a permite unui număr cât mai mare de expozanți să acceadă la spațiile amenajate de către organizator, programarea evenimentelor propuse se va realiza conform ordinii în care au fost trimise - primele 5 propuneri/expozant, câte un eveniment pe zi - urmând ca, ulterior, în funcție de spațiul disponibil, să fie programate și restul evenimentelor propuse.
- Termenul limită pentru solicitarea programărilor de evenimente la spațiile gestionate de organizator este 10 noiembrie; comunicarea evenimentelor organizate la stand se poat face și ulterior, până la data de 14 noiembrie.
- Organizatorii nu asigură instalații de sonorizare la standurile expozanților.
- Timpul maxim alocat unui eveniment organizat în spațiile gestionate de organizator este de 45 min.
- Organizatorul va încerca să respecte coordonatele propuse de expozanți, în limita spațiului disponibil. În caz contrar, eventualele modificări și propuneri de reprogramare vor fi anunțate expozanților în termen de maximum 2 zile de la primirea la Secretariatul Târgului a formularului pentru evenimente.
- Expozanții cu stand fizic pot propune și evenimente derulate exclusiv online. Evenimentele organizate exclusiv online vor fi transmise pe website-ul gaudeamus.ro și/sau pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus, ca înregistrare.
- Toate informațiile necesare pentru realizarea programului de evenimente (programarea solicitată, titluri, prezentarea evenimentelor, invitați), vor fi comunicate prin intermediul formularului Google Forms dedicat, după confirmarea programării cu organizatorul.

În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Secretariatului GAUDEAMUS.

CALENDARUL TÂRGURILOR GAUDEAMUS 2023