Înapoi
Info expozanți
| INFO EXPOZANȚI | GAUDEAMUS Iași 2025
Cea de a cincea ediție a Târgului de
Carte GAUDEAMUS Radio România din Iași se va desfășura în perioada 17 –
21 septembrie pe bulevardul pietonal Ștefan cel Mare și Sfânt ● Evenimentul este organizat de Radio România, în parteneriat cu Primăria Municipiului Iași ● Programul de vizitare al evenimentului va fi zilnic între orele 10.00 și 20.00. Accesul publicului la eveniment este gratuit.
- Programul evenimentelor | Gaudeamus Iași 2025
- Amplasarea standurilor | Gaudeamus Iași 2025
- Catalogul participanților | Gaudeamus Iași 2025
● Precizări privind accesul auto și amenajarea standurilor:
● În cazul în care se
optează pentru suprafață neamenajată, construcția, amenajarea și
demontarea standurilor vor fi realizate în regie proprie.
● Accesul auto
în proximitatea spațiului de desfășurare a tâgului, pentru descărcarea
mobilierului și a exponatelor este posibil începând cu data de 16
septembrie. Pentru facilitarea
demersurilor de acces auto, vă rugăm ca, în măsura în care e posibil,
odată cu înscrierea la târg, să ne comunicați numerele de înmatriculare
ale autovehiculelor care vor efectua deplasarea la Iași.
● Amenajarea standului se poate face începând cu ziua de marți, 16 septembrie, ora 12.00,
pentru expozanții cu standuri amenajate în regie proprie și începând cu
ora 14.00, pentru standuri standard. Depozitarea mărfurilor și a
ambalajelor în afara standului este strict interzisă.
● Eliberarea spațiului alocat
și predarea acestuia în starea în care a fost preluat (ridicarea
exponatelor, a tuturor materialelor și a mobilierului aparținând
expozantului) poate avea loc numai după închiderea oficială a
manifestării, duminică, 21 august, după ora 20.00.
● Supravegherea standurilor și a exponatelor
revine în exclusivitate expozanților, în timpul programului de vizitare
plus 30 de minute înainte de deschidere și 30 de minute după închidere.
În zilele alocate amenajării și dezafectării standurilor, răspunderea
pentru supravegherea standurilor este a expozanților.
----------------------------------------------------------------
● Înscrierea expozanților va avea loc în perioada 28 august – 5 septembrie, exclusiv prin e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa comercial@gaudeamus.ro a următoarelor documente semnate:
- Contractul cadru | Caravana Gaudeamus 2025
(doar dacă NU ați participat la niciuna dintre edițiile din acest an)
- Act adițional | Gaudeamus Iași 2025
- Anexa Condiții de participare | Gaudeamus Iași 2025
*Solicitările de spațiu fizic vor fi soluționate în limita spațiului disponibil, cu precizarea că, în situația în care suprafața solicitată va fi mai mare decât cea disponibilă, vor avea prioritate companiile care au participat la edițiile 2024 - 2025 ale Târgurilor de Carte Gaudeamus Radio România.
● Tarife și condiții de participare | Gaudeamus Iași 2025
- Taxa de înscriere în Caravana Gaudeamus Radio România: 30 euro + TVA/participant (se aplică o singură dată, la înscrierea la primul eveniment, expozanților care optează pentru standuri cu suprafața de minimum 6 mp)
- Tarife pentru stand fizic - bulevardul pietonal Ștefan cel Mare și Sfânt din Iași:
- Stand fizic amenajat standard: 48 euro/mp + TVA | Servicii incluse: structură de stand și mobilier specifice, în funcție de suprafața pentru care optați, stand virtual standard pe website-ul gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online, fie exclusiv în formulă online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Stand fizic cu cuprafața de expunere neamenajată: 33 euro/mp + TVA | Servicii incluse: suprafață de expunere neamenajată, stand virtual pe website-ul gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență fizică transmise și online, fie exclusiv în formula online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Tariful pentru efectuarea conexiunii la rețeaua electrică este de 32 euro/branșament + TVA | Vă rugăm să aveți în vedere faptul că opțiunea pentru branșament electric se realizează exclusiv prin completarea rubricii aferente din actul aditional la contract.
| Dotările pentru standurile fizice amenajate standard sunt prevăzute în anexa privind condițiile de participare.
|| Cererile de dotări suplimentare pot fi adresate Secretariatului
Gaudeamus până cel mai târziu la data de 9 septembrie, pe baza ofertei
firmei care va construi standurile. Plata acestor dotări suplimentare,
cu excepția branșamentelor, va fi făcută direct către constructor, pe
baza documentelor emise de către acesta.
||| Toți participanții cu stand fizic beneficiază, prin pachetul de ofertă, și de stand virtual pe website-ul gaudeamus.ro, fără costuri suplimentare.
- Tarife pentru stand virtual - exclusiv online pe website-ul gaudeamus.ro
- Stand virtual personalizat: 50 euro + TVA | Servicii incluse: banner pe homepage gaudeamus.ro, pagină individuală cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de a organiza evenimente online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Stand virtual standard: 25 euro + TVA | Servicii incluse: pagină individuală pe website-ul gaudeamus.ro, cu următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de a organiza evenimente online, promovarea prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
| Expozanții care vor organiza evenimente în cadrul târgului (fizic sau online) vor beneficia de promovare suplimentară a acestora prin afiș publicat pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus și printr-un banner publicat pe homepage gaudeamus.ro, în limita a un banner/zi/expozant.
● Precizări privind standurile virtuale / catalogul online / evenimentele
- Comunicarea informațiilor necesare pentru realizarea standurilor
virtuale și pentru programarea evenimentelor se va face prin intermediul
formularelor online aferente.
- Link-urile pentru accesarea
formularelor online vă vor fi transmise după înscrierea la eveniment,
împreună cu un cod unic pe care vă rugăm să il completați în rubrica
aferentă din fiecare formular online. Atenție! Accesarea și completarea
formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont gmail.com activ.
Această adresă se va folosi doar pentru validarea formularelor și nu va
fi publicată!
- Termenul limită pentru completarea formularelor
online este 12 septembrie. Plecând de la experiența campaniilor precedente,
vă recomandăm să inițiați acest demers după ce ați pregătit materialele
pe care doriți să le încărcați în formularele online, respectând însă
termenul limită - texte de prezentare, logo și bannere realizate/
prelucrate conform specificațiilor, informațiile referitoare la
evenimente – dată, oră, denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi
transmis online – clickable link. Revenirile și eventualele corecturi
ulterioare pot întârzia semnificativ calendarul general de organizare a
evenimentului.
- Formularele online sunt parte a documentației de
înscriere; în situația în care nu ne vor parveni, nu veți putea
beneficia de standul virtual/prezența în catalogul participanților și de
programarea și promovarea evenimentelor dumneavoastră.
●
Formularul pentru catalogul participanților/stand virtual permite
inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente, pentru fiecare
tip de pagină;
● Numele persoanelor care vor fi menționate în
formular drept persoane de contact, vor figura în pagina dumneavoastră
de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații și
colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
● Logo*-ul trebuie să fie format pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
● Bannerul pentru standurile virtuale standard
(opțiune valabilă pentru toți participanții cu stand fizic și pentru
cei care optează exclusiv pentru stand online în această variantă) va fi
inserat în format .png cu transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
● Bannerul* de promovare pentru homepage, pentru standurile personalizate, va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
●
Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii
acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul
gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea
acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
*respectarea
parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care materialele
încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma
responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la
termenele anunțate.
În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Secretariatului GAUDEAMUS.
CALENDAR GAUDEAMUS 2025
● Craiova: 19 - 23 martie, Teatrul Național Craiova
● Cluj - Napoca: 9 - 13 aprilie, Piața Unirii
● Oradea: 14 - 18 mai, Piața Unirii
● Buzău: 22 – 25 mai, Piața Daciei
● Brașov: 10 - 13 iulie, Piața Sfatului
● Sibiu: 14 - 17 august, Piața Mare
● Iași: 17 - 21 septembrie, Bulevardul Ștefan cel Mare
● București: 3 - 7 decembrie, Pavilionul B2 Romexpo