Cea de a IX-a ediție a Târgului GAUDEAMUS Litoral – evenimentul cu numărul 100 în seria Gaudeamus - va avea loc în perioada 12 – 16 august a. c. și se va desfășura în incinta unui pavilion expozițional mobil amplasat în Piațeta Perla din stațiunea Mamaia. Evenimentul este organizat de Radio România - Centrul Cultural Media și Radio Constanța, în parteneriat cu Primăria Municipiului Constanța.

Înscrierea expozanților va avea loc în perioada 3 - 14 iulie, de luni până joi între orele 9.00 și 16.00, vineri, între orele 9.00 și 14.00, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS a următoarelor documente semnate și ștampilate, originale, în dublu exemplar: contract (doar expozanții care nu au participat la GAUDEAMUS Craiova, Cluj-Napoca și Oradea), act adițional, condiții de participare, fișa de înscriere în catalogul participanților și, după caz, fișa pentru propuneri de evenimente.
Taxa de înscriere în Caravană este de 35 euro + TVA și se achită o singură dată, indiferent de numărul evenimentelor la care expozanții vor participa, la încheierea contractului – cadru.

Tarifele de închiriere a standurilor sunt următoarele:

    • 40 euro + TVA /mp, pentru standurile amenajate standard*;

    • 25 euro + TVA /mp, pentru suprafață de expunere neamenajată.

Ediția 2017 a Târgului GAUDEAMUS Litoral readuce în atenția publicului unul dintre proiectele tradiționale GAUDEAMUS: "Cărțile se întorc acasă" - program de anvergură națională, al cărui principal obiectiv este reorientarea unui important fond de carte obținut din donațiile din partea expozanților și a vizitatorilor către biblioteci publice. Expozanții care doresc să aloce un fond de carte acestui proiect sunt invitați să se adreseze Secretariatului GAUDEAMUS (e-mail: office@gaudeamus.ro, înainte de debutul manifestării sau în incinta târgului, în intervalul 12 - 16 august).

categorii de expozanți / oferta înscriere / plan de amenajare / participanți și evenimente
vizitatori / mass media