Târgul de Carte Gaudeamus Radio România, ediția București 2025, se apropie de final!
Nu ne luăm însă rămas bun înainte de a vă anunța cine sunt cei care au
fost desemnați în acest an, de către public și specialiști, câștigătorii
premiilor noastre tradiționale!
● Trofeele Gaudeamus,
ai căror câștigători sunt în fiecare an stabiliți prin Votul
Publicului, derulat de-a lungul celor cinci zile ale târgului, revin Grupului Editorial Humanitas (locul 1), Grupului Editorial Corint (locul 2) și Editurii Bookzone (locul 3).
● Premiul pentru „Cea mai râvnită carte a târgului”, stabilită tot prin Votul Publicului, revine în acest an volumului „Fericirea e în actul următor”, semnat Marius Manole, publicat de Editura Bookzone și lansat la Târgul de Carte Gaudeamus Radio România sâmbătă, 6 decembrie.
● Premiul Educația, acordat în mod tradițional unei instituții de învățământ participante, revine și în acest an Editurii Academiei de Studii Economice din București, pentru programul de evenimente bogat și consistent.
● Premiul de Excelență, acordat de Radio România, care constă în finanțarea parțială a unui proiect editorial, este atribuit la această ediție Editurii Junimea, pentru spectaculoasa diversificare a portofoliului în ultimii ani.
Catalogul participanților | București 2025
Ediția București 2025 a Târgului de Carte Gaudeamus Radio România încheie și în acest an, conform tradiției, seria de evenimente expoziționale dedicate cărții și educației organizate de postul public de radiodifuziune în Craiova, Cluj-Napoca, Oradea, Buzău, Brașov, Sibiu și Iași
● Deschiderea oficială a ediției cu numărul 32 va avea loc miercuri, 3 decembrie, la ora 12.00, la standul Radio România din incinta târgului.
● Președintele de onoare al ediției va fi doamna Sabina Fati, cunoscută jurnalistă, scriitoare și analistă de politică externă.
● Peste 600 de evenimente editoriale se vor desfășura atât în cele șase spații amenajate în incintă, cât și la standurile participanților; programul integral al evenimentelor, realizat într-o formulă flexibilă și reactualizat în permanență, va reuni lansări și prezentări de carte, proiecte editoriale, dezbateri, întâlniri cu scriitori și sesiuni de autografe.
Eveniment cultural finanțat de Ministerul Culturii | Sponsori: Cosmo Pharm, Jerry’s Pizza, Print Expert, Intersigma | Partener: STB | Parteneri media: TVR, Agenția de Presă RADOR, Observator Cultural, Contemporanul – Ideea Europeană
Programul evenimentelor | București 2025
● Accesul auto se va face gratuit în
imediata vecinătate a Pavilionului B2, în zilele și intervalele orare în
care au loc amenajarea, dezafectarea și aprovizionarea standurilor,
respectiv: sâmbătă, 29 noiembrie – luni, 1 decembrie, în intervalul
8.00 - 20.00; marți, 2 decembrie, între orele 08.00 și 24.00; duminică, 7
decembrie, între orele 20.30 și 24.00; luni, 8 decembrie, între orele
8.00 și 24.00.
Accesul se va face pe la poarta E (prin Bulevardul
Poligrafiei), iar accesul în pavilion se poate face exclusiv pe la ușile
de marfă.
● Accesul auto în complexul Romexpo se face în perioada târgului în parcările Romexpo la tariful de 5 lei/oră sau 21 euro + TVA / autoturism pe toată perioada. Pe baza solicitărilor realizate de participanți, prin completarea formularului S3 (atașat), și expediate la adresa bianca.iancu@romexpo.ro, Romexpo emite abonamentele aferente. În cazul în care doriți acest abonament, dar nu ați făcut încă demersurile necesare, avem rugămintea să le realizați înainte de debutul evenimentului.
● În perioada 3 - 7 decembrie, aprovizionarea va putea fi făcută exclusiv pe ușile de marfă ale pavilionului, în intervalele orare 8.00 - 9.00 și 20.00 – 20.30.
Amplasarea standurilor | București 2025









































