Înapoi

Expozanți

Ediția noiembrie 2020 a Târgului de carte Gaudeamus Radio România se desfășoară în perioada 16 - 22 noiembrie, exclusiv online. Evenimentul, ajuns în acest an la cea de a 27-a ediție, prima însă în această formulă, este organizat în parteneriat cu Elefant.ro.

Fiecare dintre expozanții la târg se regăsește în CATALOGUL PARTICPANȚILOR la această ediție online, în indicele alfabetic și în pagina care îi este dedicată, de unde poate fi accesat și standul virtual al participantului (magazinul online de unde pot fi achiziționate produsele/serviciile sale). Cele mai noi apariții editoriale, ofertele speciale "de târg" și multe alte surprize sunt expuse în cele peste 100 de STANDURI VIRTUALE.
Comercializarea de produse și servicii, la această ediție de TÂRG VIRTUAL GAUDEAMUS, se realizează prin intermediul website-ului pe care fiecare dintre expozanți îl indică în formularele de înscriere drept spațiu de vânzare online. Acesta poate fi Elefant.ro, partenerul acestei ediții a târgului, propriul magazin online sau un alt website cu acest profil. Expozanții care optează pentru colaborarea cu partenerul ediției, beneficiază de standuri virtuale în cadrul paginii alocate de Elefant.ro Târgului de carte Gaudeamus Radio România 2020, EDIȚIE SPECIALĂ ONLINE.

INFORMAȚII UTILE EXPOZANȚILOR

Înscrierea participanților
Înscrierea expozanților la această ediție a evenimentului are loc în perioada 30 octombrie - 6 noiembrie, prin completarea și expedierea prin e-mail, la adresa catalin@gaudeamus.ro a contractului de participare și a anexei, semnate. Solicitările primite după data de 6 noiembrie vor fi luate în considerare doar în limita timpului disponibil pentru procesarea informațiilor și a integrării acestora în catalogul participanților. Înscrierea va fi validată după plata integrală a taxei de participare.

Pachetul de ofertă: contract cadru | anexa 1 | anexa 2

Comercializarea de produse și servicii se va efectua prin intermediul website-ului pe care fiecare dintre expozanți îl va indica, în formularele de înscriere, drept spațiu de vânzare online pentru această ediție a Târgului. Formularul permite selectarea elefant.ro sau indicarea unei alte pagini. Standul virtual al fiecărui participant va putea fi accesat din pagina de catalog care îi este dedicată. Comercializarea produselor și a serviciilor se poate face fie în regie proprie, fie prin intermediul unui partener al evenimentului, în condițiile negociate de fiecare participant.

Tarifele pentru participare sunt cuprinse între 50 și 150 euro/participant, în funcție de pachetul de servicii solicitat, cu mențiunea că, la această ediție pilot, vom aplica un discount general de 50% la aceste tarife. Serviciile incluse și tarifele aplicate la această ediție sunt:

  • 25 euro + TVA/companie, pentru participarea cu o pagină de tip basic
    Servicii incluse:
    - pagina de prezentare pe website-ul www.gaudeamus.ro, cu următorul conținut: logo, date și persoane de contact, profil editorial, text de prezentare - 50 - 100 de cuvinte - , cod promoțional - dacă este cazul, buton pentru Stand virtual, care va direcționa potențialii cumpărători către pagina indicată de către expozant, pentru vânzarea produselor;
    - includerea de evenimente în programul general al târgului (maximum 4), cu indicarea canalului pe care vor fi transmise online, fără transmiterea pe website-ul www.gaudeamus.ro și pagina de Facebook Gaudeamus Radio România, dacă spațiul nu o va permite;
    - publicarea unui material promo pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus;
  • 50 euro + TVA/companie, pentru participarea cu o pagină standard
    Servicii incluse:
    - toate serviciile incluse în pachetul de tip basic;
    - un banner propriu, inserat în pagina de catalog a expozantului;
    - Includerea de evenimente (maximum 6) în programul târgului și transmiterea live sau în înregistrare a cel puțin unui eveniment, în funcție de spațiul disponibil, pe canalele de comunicare ale târgului (website-ul www.gaudeamus.ro și pagina de Facebook Gaudeamus Radio România);
  • 75 euro + TVA/companie, pentru participarea cu o pagină personalizată
    Servicii incluse:
    - toate serviciile incluse în pachetul de tip standard;
    - posibilitatea de a modifica zilnic bannerul inclus în pagina de catalog;
    - includerea unui banner pe homepage www.gaudeamus.ro, care se poate modifica zilnic, în funcție de opțiunea expozantului;
    - includerea de evenimente în programul târgului (maximum 8) și transmiterea live a cel puțin unui eveniment, în funcție de spațiul disponibil, pe canalele de comunicare ale târgului (website-ul www.gaudeamus.ro și pagina de Facebook Gaudeamus Radio România);

Înscrierea în catalogul participanților și comunicarea informațiilor necesare pentru crearea paginii de expozant, care va constitui și punctul de plecare către standul/magazinul virtual, se realizează prin completarea formularului dedicat, prin intermediul platformei Google Forms.
Atenție! Accesarea și completarea formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont gmail.com activ. Link formular catalog: https://forms.gle/BQkwAe2uXfvwDsg67
- Formularul este parte a documentației obligatorii de înscriere; informațiile necesare pentru crearea paginii de catalog trebuie expediate odată cu contractul și anexa 1. Formularul permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente, pentru fiecare tip de pagină.
- Numele persoanelor care vor fi menționate în formular drept persoane de contact, vor figura în pagina dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă revine obligația de a informa angajații și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
- Logo-ul trebuie să se încadreze în dimensiunile 512 x 512 pixeli, format pdf vectorial;
- Bannerul pentru paginile personalizate va fi inserat în format .png transparent sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
- Bannerul pentru homepage va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png transparent sau.jpg;
- Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.

Programul evenimentelor
În intervalul 16 - 22 noiembrie, zilnic între orele 10.00 și 20.00, site-ul www.gaudeamus.ro și pagina de Facebook Radio România Gaudeamus vor găzdui evenimente de tipul: interviuri cu scriitorii ale căror lucrări se vor regăsi în oferta târgului, dezbateri având ca temă apariții editoriale recente, mesaje ale autorilor;
Evenimentele propuse de participanți vor fi programate spre difuzare/transmitere, pe canalele menționate, în funcție de formula de contract pentru care aceștia au optat și de ordinea în care vor fi expediate către Secretariatul Târgului. Având în vedere faptul că nu este posibilă transmiterea în direct sau înregistrarea simultană a mai multor evenimente, vor avea prioritate evenimentele difuzate în premieră în cadrul Târgului Gaudeamus Radio România. Toate evenimentele se vor regăsi ulterior, spre vizionare, pe website-ul www.gaudeamus.ro.
Pentru a putea fi transmise în direct, evenimentele trebuie să aibă ca suport aplicația ZOOM; în cazul în care doriți organizarea unui eveniment cu durata mai mare de 40 de minute și nu dispuneti de o licență pentru această aplicație, vă rugăm să ne comunicați; toate detaliile de ordin tehnic, pentru preluarea transmisiunilor vor fi stabilite punctual, după finalizarea programului de evenimente;
Durata maximă a evenimentelor va fi de 30 minute, pentru interviuri și mesaje și de o oră, pentru dezbateri și lansări de carte cu mai mulți participanți; pentru evenimentele transmise live; intervalu alocat pentru fiecare eveniment va include încă 10 minute necesare pregătirii și încheierii transmisiunii;
Toate evenimentele propuse de către expozanți, conform tipului de contract pentru care au optat, vor fi incluse în programul general al târgului, cu indicarea canalului pe care vor fi transmise online - dacă este cazul - și cu un link către website-ul/pagina pe care vor fi transmise.

Postare pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus
Publicarea materialelor de promovare pe pagina Radio România Gaudeamus se poate face cu respectarea opțiunii expozantului (dată și interval orar, sub rezerva disponibilității spațiului, întrucât această pagină va găzdui deopotrivă evenimente și materiale de promovare a întregului târg). Informațiile vor fi expediate către secretariatul târgului până cel mai târziu la data de 8 noiembrie.

Suplimentar față de modalitățile de promovare oferite conform pachetului de ofertă, expozanții care doresc să acorde beneficii suplimentare potențialilor cumpărători (ex. discounturi, pachete promo, transport gratuit / cu tarif redus etc.), prin intermediul unui cod publicat în pagina de catalog Gaudeamus, vor beneficia de o postare dedicată pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus, în perioada 9 - 22 noiembrie.

Promovarea târgului pe canalele de comunicare online ale expozanților:
- expozanții vor anunța participarea la ediția online a Târgului Gaudeamus Radio România, pe website-ul propriu, printr-un banner/articol/știre, publicată pe homepage, în intervalul 7 - 22 noiembrie;
- expozanții vor publica afișul evenimentului, însoțit de un scurt comentariu (fie prin preluarea textului furnizat de către organizator, fie printr-un comenta-riu propriu), pe pagina de Facebook proprie, în intervalul 9 - 22 noiembrie.